26 Ağustos 2010 Perşembe

ben doğdum doğalı şimdi mutluyuuuuuuuuummm :)

efenim yarın itibariyle 27 yaşını dolduran bir insan oluyorum :S ( bunu itiraf etmek biraz zor oldu evet ) eskiden büyümek için çabalardık vs geyiklerini yapamiciim ama şu bi gerçekki bu büyüme işinden hiç hazetmiyorum.... bu benim ailemden uzakta olduğum ilk doğum günüm, dolayısıyle de evli olarak girdiğim ilk doğum günüm oluyor :) sevgili kocam ; arada gırtlağını sıkmak istesemde severim kendisini :D (hemde çok) yarına kadar sabredemeyip bu akşamdan hediyemi vermek istemiş içi kaynamış dayanamamış.. uzun zamandır beni telefoncu telefoncu gezdirip vay şu model nasıl vay bu şu özelliğe sahip vs diye bana telefon hediye edeceği izlenimi verirken, ters köşe yapıp bu akşam beni bir netbook ile taçlandırdı :D (oleeey oleeeey) annemin evinden (!) ayrıldığımdan beri kişisel bir bilgisayarımın olmayışı ona dert olmuştu :) ''düşünceli kocam''
tabi benm doğum günüm bu gün deil :D yarın, fakat bu kadarla kalacakmı??? ramazan ayında olmamız nedeniyle parti yapamayacağımız aşikar :D fakat kocamın ''yarın akşam yemek yapma'' demesinin altında da bişiler yatmıyor değil :P
gelişmelerle aranızda olacağımmm

Hiç yorum yok: