26 Eylül 2010 Pazar

hayaller


hayal kurmayı sevmiyorum... çünkü hayalini kurduğum her şey olsun istiyorum (herkes gibi) herkesten farklı olarak, hayallerimdeki şeyleri yapamayınca sinirleniyorum ,  hırslanmıyorum :(

ama elimde değil yine bir hayal kuruyorum....

bir kedim olsun diye hayal ediyorum, böyle simsiyah ipek gibi tüyleri olan , gözleri boncuk gibi parlayan.. boynunda gümüş bir tasması olan... yani sizin anlayacağınız panterden bozma bir kedim olsun...

bir evim olsun diye hayal ediyorum kocaman mutfağı olan, kocaman bir aşçı şapkam olsun yemek yaparken onu takayım beyaz önlüğümle, elimdede kocaman bir michael myers bıçağı tek hamlede soğanı halka halka doğrayabileyim (rondo kullanmadan)

bir  fotoğraf makinam olsun diye hayal ediyorum, tam profesyonel... gördüğümü değil hayal ettiğimi çekebileyim...

yine bir hayalin içindeyim... ama bu kez dile getirmeyeceğim ! sinirlenmek istemiyorum... çünkü sinirlenince sevimsiz oluyorum :)



Hiç yorum yok: