15 Ekim 2010 Cuma


geçenlerde evdeki bazı eksikler için ikea'ya uğradık... ikea'yı seviyorum peşinde dolanan bir satış temsilcisi yok, herşey gayet açıklayıcı düzgün paketlenmiş.. fakat bazen sinir olmuyor değilim... büyük mobilyaları raflardan almak için yardım isteyebileceğiniz kimse yok...

tamam kutular yassı falan ama kardeşim koca elbise dolabını yassı kutuya koyunca hafiflemiyorki bu meret.. tut ucundan da beraber indirelim şunu arabaya diyemiyorsunuz...

şu isveçliler çok zeki insanlar herşeyi paraya çevirmişler...restoerandaki yiyecekler bile satılabiliyor... hatta orada oturduğunuz sandalyeler masalar bardaklar vs herşey ikeanın içinde mevcut.. ee tamam buraya kadar problem yok.

alacağımızı aldık kasaya yaklaşıyoruz, ana! birde ne görim.. hani o taşıdığımız sarı arabalar varya, kasanın yakınında bir tabela üzerinde bu arabanın resmi var altında da aynen şu yazıyor;

-alışveriş arabamızı çokmu beğendiniz? fiyatı 29.90 

:O

yazıyı okur okumaz gayrı ihtiyarı kasadaki elemana doğru döndüm ve aramaya başladım etiketi neresinde acaba diye

- kasiyeri çokmu beğendiniz? fiyatı ......

tabi kasiyer özelliklerine göre değişir

arkadaş ikea bu herşey beklenir... artık içeride gezerken sağıma soluma bakıyorum. o hiçbir işe yaramadığı halde ortalarda dolanan sarı tişörtlü satış temsilcilerine daha bi dikkat eder oldum...

biri çaktırmadan gelip arkamıza bi etiket yapıştuırmasın

aldığı ürünler yanında bedava diyee :)

yinede ikea evimizin herşeyi :)

Hiç yorum yok: