4 Ekim 2010 Pazartesi

neşeli sabahlaaarr


ihihihihi... bu gün bi mutlu bi neşeli uyandım... dün gece anlamsız bir mide bulantısı ve yorgunluk eşliğinde yatınca buna inanmak güç oluyor tabiii... ve her zaman böyle uyanmıyorum, mesela bundan önceki 3 gün gayet sinirli ve huzursuz uyanmıştım... genelde bir gürültü veya sürekli bir ses eşliğinde uyanınca çok sinirli oluyorum.. apartmanımızdaki tadilat nedeniyle matkap sesleri eksik olmuyordu son bir kaç gündür...

nihayet hepsi geçti.... böyle güzel başladığım günlerde enerjim hiç bitmiyor...  o günü dolu dolu geçirmek istiyorum, yemek yapmak gezmek tozmak örgü örmek vs. hepsini bir arada yapmak istiyorum...

bu günde aklıma tiyatro düştü.. 

efenim 3 yıl özel bir tiyatroda oyunculuk yaptım..kısa bir süre de reji asistanlığı.. ve her zaman tiyatro oyunları yazdım amatör olarak.. yazdığım bir oyunda sahnelendi... 

bir dönemde kendi tiyatromuzu kurduk eski tiyatromdaki arkadaşlarımla.. fakat herkesin nazı birbirine geçtiğinden çok uzun ömürlü olmadı :(

ama uzun süre oldu bir tiyatronun kapısından girmeyeli... öyle özledimki... bu gün sevgilime tiyatroya gidelim dedim, o da onayı verdi ve başladım oyun araştırmaya.

bugün yarın tiyatrodayız çok heyecanlıyıımm :)

Hiç yorum yok: