11 Kasım 2010 Perşembe

ilginç komşular part2


garip eğlenceli yorucu bir gündü :) ahahah hala aklıma geldikçe gülüyorum hatta kahkaha atıyorum... 

herşeye böyle gülebilen biri değilim. yani, aslında gülerim fakat daha çok durum komedilerine... 

sabah erken saatte saçma bir telefonla uyandım.. aslında bu telefon yüzünden gergin başladı gün... 

sinirlenince mutlu olunca üzülünce ve yalnız kalınca yemeden içmeden kesiliyorum... :D hatta yemekle alakalı ciddi problemlerim vardı yakın zamana kadar, hala tamamını aşabilmiş değilim... şimdi bu telefonla çook erken uyanmama rağmen öğlen 12 ye kadar hiçbişi yemedim yine.. genelde zaten yalnızken yiyemiyorum... akasya durağını izlerken (ki sinirden sadece ekrana bakıyordum) yine telefon çaldı.. bu kez annem aradı, gelmiyormusun dedi. teyzem istanbul dışında yaşıyor şuan annemlerde ve onu görmeye gideceğimi söylemiştim ama sabahki sinirden unutmuşum..

aslında sinirlerim bozulduğu için gitmek istemedim ''yarın gelsem olmazmı anne'' dedim 

''teyzen yarın dönecek, hem sana diktiğim elbisenin provasını yapacaktık'' dedi...

oflaya poflaya tamam peki gelirim deyip kapadım telefonu, üşendim çünkü 2 saat yol çekecek durumda deildim

2 dk geçti geçmedi annem tekrar aradı. '' neyse sen gelme biz geliyoruz hem teyzen kızlara biraz alışveriş yapacakmış'' dedi 

dışarıda buluştuk kuzenlere bişiler aldık, eve döndük açlıktan biitap düşmüş vaziyette... tabi ben onlarla can sıkıntımı unuttum, eve dönüncede tıka basa yemek yedik.. ee sonra teyzem en büyük kuzenimi aradı bedenini sordu ve aldığı elbisenin ona olmayacağını anladı tekrar çıktık elbiseyi değiştirdik, onlar tekrar yola koyuldular bende eve doğru yürürken, sevgili aradı ben geliyorum 15 dk sonra ordayım demezmiii :D aman allahım ne hızlı yaşıyorum günü !!!

evin sokağına doğru yol aldım tam sokağın başında bir kedi sürüsü apartmanın birinin camına bakıyor... 1. katta camda bi teyze yanında da camda oturan bi kedi daha...

-hayırdır inşallah diye bakınırken... teyze ''bu aç kurtlar bizim kızın peşinde'' (kedisinden bahsediyor) dedi bozuk türkçesiyle, enteresan ismi olan teyzenin ben ermeni veyahut rum yada işte ne deniyorsa ondan olduğunu anladım... biz böyle kedilerle alakalı koyu bir muhabbete daldık teyzeyle o esnada sevgili geldi... o da katıldı bize, konumuz kediler...

önceleri gayet masumane ve sakin başlayan konuşmamız, benim geçen gün bizim sokakta terkedilmiş bir iran kedisi gördüğümü söylememle şiddetlendi...

camdaki teyze:

ahh ben o yavrunun hayatını kurtardım, allllllllaaahhh belalarını versin onların (bunu söylerken çapraz apartmana bakıyordu sevgilide bende gayri ihtiyari dönüp baktık)

allllaahh onların belalarını versin almışlar yavruyu doğuştan gözü kör diye atmışlar sokağa, kaptım veterinere götürdüm, allaaaaaaaaaaaahh belalarını versin püüüüüüü....

ben:

kim atmıış? (apartmanı işaret ederek) buralardan birimi?

camdaki teyze:

yooo.. bilmemki kim atmış !

..... eh be teyzecim madem bilmiyosun niye çapraz apartmana bela okuyorsun.... :)

neyse,, sonuç olarak yavrucuğun kurtulmasına çok sevindim... kedileri bi ayrı sevdiğimi hep sölerim ya, günlerce aklımdan çıkmamıştı o bebik :(

bir kere görmüş ve bir dahada göremeyince öldüğünü bile düşünmüştüm, neyseki kurtulmuş :)

sonra teyze evde 2 tane daha kedisi olduğunu, camdaki ile toplam 3 adet kediye baktığını söyledi, arada kafasını içeri çevirip içeride olduğunu varsaydığımız ve göremediğimiz kedilere kızdı uslu dursunlar diye...

artık tam teyzeye iyi akşamlar deyip oradan ayrılacaktıkki akrobatik bir hareketle içerideki kedilerden biri teyzenin sırtına hopladı

camdaki teyze:

ahahaha bakın işte geldi masaj yapıyor sırtımaa ahaha.. oyyy benim koca t*şş*klı oğlum !!!!

!!!!!!!!!!!!!!!

işte benim içimde patlayan kahkahamın sebebi.. benim buraya yazmaya utandığım kelimeyi teyze öylesine uluorta ve ilk kez tanıdığı insanlar karşısında (üstelikde biri erkek) o kadar rahat dile getirmişti ki... :D eve geldik güldüm güldüm güldüm..... :D hala gülmekteyimde...:D

.....................

bu akşam yemekteyize öyle göz atarken barbaros şansalın evindeki köpekleri tanıdım... ehuheu şaka gibi ama o ön ayaklarından biri olmayan 2 köpeği ben 2 hafta önce kabataş sahilinde gezdirilirken görmüş ve hallerine çok üzülmüştüm, evet tanıdım çünkü biri siyah diğeri karamel rengi biri dik kulaklı diğeri küçük bir cinsin kırması olan ve her ikisininde ön ayaklarından biri olmayan kaç köpek var ki...

vay anasını bir gördüğüm insanı bir daha unutmam diye övünürken şimdi bir meziyetim daha çıktıı :D

bir gördüğüm hayvanı bir daha unutmamm :)

Hiç yorum yok: