11 Aralık 2010 Cumartesi

bu dizi kokmaya başladı


bu fatmagülün suçu ne dizisindeki kerim varya çok beğenirdim ben onu, taaa türkiyenin yıldızları yarışmasından hayranıyım... ama şu sıralar tiksinmeye başladım kendisinden... hayır hayır dizideki rolü yüzünden deil... bu kerim'i geçen kış sultanahmette görmüştük sevgiliyle... böyle ince dal gibi bi adam, birde 2 metreye yakın boyu var... ama nedense dizide sanki öküz yavrusu gibi görünüyor, bi kere rahat 100 kilo var gibi.. alakası yok... zayıfçacık adam :)

neyse sadede geliiim hemen, neden kerimden tiksinmeye başladım? adam dizi başladığından beri aynı pantolon, aynı kazak ve aynı montu giyiyor.  ister istemez izlerken leş gibi koktuğu fikri oturuo aklıma, ulan bi insan aynı kıyafeti 5 ay giyerse kokmazmı öğğğk... yahu bu diziler filmler türkiyede çok hafife alınıo yapımcılar tarafından, bakınız ben nasıl kaptırıorum kendimi.. şimdi kim ne derse desin o adam benim için leş gibi kokan bi adam... öfff... bak burnuma geldi kokusu :S

şimdi ben fatmagül olsam ona bakmam tabi... zaten adam fiilen de iğrenç bide böyle pis pis gezince o kız ona nasıl aşık olsun.. hadi oldu diyelim o aşk nasıl inandırıcı olsun seyirci için... ben inanmam, artık yapımcı kıçını yırtsa ben fatmagülün o adama aşık olacağına inanmamm... 

yani kendisine tacavüz girişiminde bulunun bi adama aşık olabileceğine bile inanırım ama , 5 aydır aynı kıyafeti giyip ortada kokarca gibi dolaşan adama aşık olacağına inanmam inanamam....

fatmagülü anladık o eteğin altından görünen, siyatiği olan teyzelerin kıçından çıkarmadan giydiği tayttan giyen, onada bi anlam veremedim dizi başladı bitecek, bi fatmagülün kıçındaki eteğin altından görünen tayt bide kerimin kıyafetleri değişmedi gitti....

fatmagül bir moda akımı yaratmaya çalışıyorsa şayet az kaldı başaracak.. bakın ha görürsünüz fatmagülün taytlı eteği moda olmassa bende simone deilim... 

fatmagülün suçunu anladıkta kerimin suçu ne ? adam dizi uğruna adını çıkaracak... haftaya da aynı kıyafeti giyerse dahada izlemem diziyi ben :P



Hiç yorum yok: