17 Ocak 2011 Pazartesi

yapabilirim mi ?


dışarıda gezerken gördüğüm her güzel şeyi "ben bunu kendim yaparım yea" deyipte tembellikten yapamayan bi insanım... bakınız artık tembelliğimi alenen ilan ediyorum... utanmıyorum hayır.. böyle mutluyum...

bugün akşam üzeri 3 gibi uyanınca (artık bir pazar klasiği) kendimize gelebilmek için kendimizi dışarı attık.. biraz dolanalım hava alalım diye. zara home'u çok seviyorum tüm yatak örtüleri bardaklar çanaklar vs tam benm tarzım... country tarzını oldum olası sevmişimdir... örgü yatak örtüleri ahşap tabureler beyaz mobilyalar vs...

zara home'da el örgüsü bir yatak örtüsü gördüm ve görür görmez vuruldum... aslında çok basit ve güzel... sevgili kocicimn tüm çekelemelerine rağmen çıkarıp telefonu resmini çektim kehkehkeh... örneğini aldım güüüüya.. örücem ya... bizim gelinin hamileliğinin başında başladığım ve gaayet kolay olan bebik battaniyesini bile çocuk doğduğu halde bitirememiş bi insan olan ben.. koskocamaaaaan yatak örtüsü örecekmiş... evet bende inanmadım buna... örneğin resmini koyuyorum belki siz yapar ve beni utandırırsınız :)

Hiç yorum yok: