24 Nisan 2011 Pazar

canı sıkılan simone günlüğü



canım sıkılıyor...

sabah ters tarafımdan kalktım isyan ede ede...

günün yarısını uyuyarak geçirmek canımı sıkıyor çünkü...

kahvaltı hazırladım.. tabi kahvaltı denirse !

dışarı çıktım ekmek çilek ve gazete aldım, tutarsız bir alışveriş oldu evet ...

kül tabaklarını çaydanlığı vura vura toparladım tezgahı...

aslında sınavım var yarın çalışmam gerek...

çıktı aldım, ama onlar bana bakıyor ben onlara...

bi ara kalktım ve eski anıların olduğu kutuyu karıştırdım...

dikiş kutumdaki düğmeleri düzenledim...

biraz toz aldım...

satranç tahtasına taşları dizdim...

telefonla konuştum tam 27 dakika

ev hayalleri kurdum sonra hayal baloncuklarını patlattım hemen..

eski bir SD kart buldum heyecanla bilgisayarıma taktım...

sanki içinden bugün biraz mutlu olmama yarayacak bişiy çıkar diye..

sadece tek bir şarkı çıktı...

sarmadı kapadım...

bari biraz güleyim dedim, kedi,leri izledim.. o bile yetmedi...

pc yi karıştırdım resimleri ıvır zıvır dosyasını...

ve yukarıdaki albüm kapağını buldum...

tutamadım yükledim...

ve şu adam kadar bile mutlu olamadığım için üzüldüm...

pazar günlerini sevmiyorum ben... anladım... :(

2 yorum:

balböcükleri dedi ki...

valla şimdi bende tutamayıp kaçırcam:)su kürü yapıyorumda.kız bu ne böööyle:)bunalım takılmaaaaa

watashi wa sinem dedi ki...

yok yok geçti o günler.. pazar sendromuydu... :) ya nedir bu su kürü.. kilo verdiriosa kocama da uygulayayım :)