11 Nisan 2011 Pazartesi

uçan adam Sabri'ye özenmek


ben uçmaktan bu kadar korkarken bu adamın uçmak için gösterdiği çabaya hayranım... uçamasa da istiyor adam, hayal ediyor veya birgün uçabileceğine inanıyor... takdir ediyorum...

ve sabriye sesleniyorum ; ey Sabri insanı, uçmaya nie bu kadar taktığını anlamış değilim ama öyle sandığn gibi özenilecek bir durum değil onu bil yeter... bak ben mesela bikaç ayda bir uçuyorum ve bu durumdan hiç hoşnut değilim... yarın akşam yine uçacağım ve ben yarın akşam uçacağım diye taaa 1 hafta öncesinden sevgili annem, Bursa'lardan arayıp "korkma kızım sakinleştirici falan iç bişi olmayacak" diye telkinlere başladı... oysa ben son dakikaya kadar bunu hiç düşünmemeye, aklıma getirmemeye çalışıyorum. :(

çok gerginim yine, herşey iyi güzelde şu uçak seyahatlerini sevmiyorum arkadaş... ya işte her insanın bir zayıf noktası var bende buna dayanamıyorum... ki ben dik merdivenlerden bile inerken korkuluğa sıkı sıkı tutunan biriyim :(

her şeye alışırım belki ama uçmaya alışamam alışamayacağım onu anladım...heleki son uçak yolculuğumda başıma gelenlerden sonra çok zorrrr :(

tatillerin seyahatlerin en kötü tarafı, yol uzaksa uçakla gidilebilmesi, bu gidişin birde dönüşü var offfffffffffff :(

benim için dua edin olurmu çok dua edin...

Hiç yorum yok: