21 Temmuz 2011 Perşembe

ananas forewer & crazy nimo


insanlarla içiçe olmayı seviyorum... çoğu zaman sinirlensem de bazen gülmekten gözlerim yaşarıyor... heleki kadınlar... biz kadınlar gerçekten ilginç bi türüz...

şimdi bizim salona en zeki olanından en saf olanına kadar envai çeşit insan geliyor... bazen size dertlerini sıkıntılarını anlatıyorlar, bazen çok despot oluyorlar, bazıları hiçbirşeyden memnun olmuyor, bazıları en ufak bi güzellikten acayp mutlu oluyor...

ama şimdiye kadar karşılaştığım en garip vak'a nimo.... buradan ne kadar anlatabileceğimi bilmiyorum... hani bazı insanlar vardır ne kadar anlatmaya çalışsanızda karşı tarafa o etkiyi veremezsiniz... evet nimo aynen öyle bir insan. kelimelerin kifayetsiz kalacağı bir karakteri var, bazen onun 3t taner'in , ajdar'ın , ahu tuğba'nın meriç'inin bir bedende toplanmış dişi hali olduğunu düşünüyorum...

nimo ananesiyle tatile giden, ananesinin tatilde gözüne kestirdiği ama nimonun görmediği delikanlıyla evlilik hayali kuran, ve hatta onunla telefonda görüşen, katolik olduğunu her fırsatta dile getiren ama bunun yanında karadenizli koca isteyen, fal bakan ve bakarken yaşayan hatta abartıp çığlıklar atan, falda güzel bişey gördüğünde "owww yeah" diye bağırabilen, kendi şivesiyle konuşurken birdenbire bir trt spikeri edasına bürünerek konuşabilen, aynı zamanda 4 dil bildiğini iddia eden, enteresan bir arkadaş...

geçen gün yine geldi, oturuyoruz... beraber oturmakta sakınca görmüyorum :) zararsız delilerden... konu nereden geldiysen pkk ya geldi... nimo aldı sazı eline :D doğuya gitmişmiş ve apoyu görmüşmüş... hiç sevmezmiş kendisini, nefret edermiş , eline geçirse boğarmış... sizce neden? insanın aklına tabiki ilk bir terör örgütü lideri olduğu gelmezmi ? hayırrr... nimo için durum böyle değil, onu göbeğini açmış, kaşırken görmüş çünkü :D sevmemek için yüzlerce neden varken sebebi göbeğini kaşımasıymış... :D yani bu konuda bile beni güldürebilen bir insan olduğu için seviyorum onu, aslında başında da dediğim gibi kendisi hakkında yazdıklarım yetersiz kaldı bence o her insanın tanıması gereken nadide insanlardan :D

nimo'nun şokunu atlatmadan yanımda çalışan garip kızdanda bahsetmek istiyorum... bütün garip insanları etrafımda toplamayı başarıyorum işte...

geçenlerde pc başındayım bizim çalışanlarda mutfaktaki tv ye dalmışlar... tv de geniş ailede kaçak liposaction yapan bir eleman var... adam diyor ki " hepinizin etlerini çekicem" bizim elemanlar buna gülüyorlar, kız anlamıyor bir tek, "ne dedi" diye soruyor... çalışanlardan biri anlatıyor "işte liposaction yapıyor da, millet onu katil sanıyor vs" bir yandan da gözü tv de izlemeye devam ediyor... uzun bir sessizlik ten sonra kız tekrar diyor ki; "sen benimle dalgamı geçtin az önce" tv ye dalmış olan çocuk anlamıyor "ne dedin anlamadım" diyor kız tekrar "sen diyorum az önce benle dalgamı geçtin" ortamda bir south park sessizliği hakim... sonra ben kopuyorum ama güldür güldür çağlayarak :D olayı her iki tarafta anlamasa da dışarıdan çok komik görünüyorlardı... şöyle ki bu kız liposaction'ı hayatında ilk kez duymuş... ama şark kurnazı, "ben kendimle asla dalga geçirtmem" mantığıyla liposaction kelimesini kendisine yapılmış bir hakaret olarak algılayabiliyor yani... sadece bu olsa yine iyi, geçenlerde işyerinde yine mutfak tarafında olan sevgiliye sesleniyorum "beybiiiiiiii gel buraya" (çok tatlı dilliyimdir) :P ardından kız bana dönüp o ölüm soruyu soruyor "simone hanım, beybi ne demek? " inanınki cevap veremedim... işin vahim tarafı soruyu gerçekten ciddi ciddi sorması.... :D hayır vukuatların ardı arkası kesilmiyor ki :D geçen bana soruyor "en sevdiğiniz meyve nedir? " bende " ne bilim meyveleri severim ben genelde heralde en çok mandalinayı, armutu falan seviyorum" dedim... peki kendisi hangi meyveyi seviyormuş..... ananas....
neyse geçiştirmek için" ananas forever diosun yani" dedim... ahhh demez olaydım... ne diomuşum? ne demekmiş o? kim öyle demiş? of anam offff.... velhasıl konu dağılsın diye," yahu o kadar meyve varken neden ananas, yani hangi insan ananası en sevdiği meyve kategorisine koyacak kadar çok tüketebilirki" falan dedim konu böyle uzadı gittiiiiiii... bi ara korktum hangi müzik türünü dinlersiniz? sevdiğiniz renkler nedir? gibi anket soruları gelecek diye... neyseki kafasını dağtmayı başardım...
hergün yeni bir vukuata imza atıoruz... hergün zaman zaman gerilsemde çok eğleniorum... insanları seviyorum... çok seviyorum hemde :D ama uzaktan :P



Hiç yorum yok: