15 Aralık 2011 Perşembe

sözün bittiği yerdeyim !


evde olan herkes gibi bende "bu gün ne giysem" izliyorum... burjuvalık yapmayın ulen ! hepiniz bal gibi de izliyorsunuz işte ! hemde taaa Nur Yerlitaş'tan beri... daha önce de kendisinin müstesna kişiliğiyle alakalı birkaç kelamım olmuştu.

yalnız o günlerden beri "bu kadın birine benziyor hacı" diye kendime sorup dururum... (kendime hep "hacı" derim ben)


bu gün programın eski görüntülerinden alıntılarını izlerken jetonum düşüverdi birden ! bu kadın miss piggy'e anası kadar benziyor yahu.... burada sus
up sizi görüntülerle başbaşa bırakıyorum.


2 yorum:

Giz dedi ki...

Heheheh, vallahi aynısı koptum burada :P piggy yine sevimlidir bu kadını sevimli de bulamıyorum ben ama programı yakalarsam ben de izliyorum, yalan yok :p eğri oturup doğru konuşmak lazım değil mi canım? :)))

watashi wa sinem dedi ki...

ya aslında birini daha miss piggy'e benzetiyorum ben ama ona kıyamadım :D bende mi bi sorun var? herkesi piggy'e benzetip duruyorum ehehe :D