28 Ocak 2012 Cumartesi

hu huuuuu ben geldiiim :)


iş hayatı yazarlığımı sekteye uğrattı sayın okur... farkındayım size artık bişeyler aktaramıyorum. ama bilseniz bu süreçte, hem iş hayatına alışmakla hemde diğer başka problemlerle boğuştuğumu... zaten son 1 senedir burada ara ara isyan bayrağını çekip içimi döksem de, en deşarj olduğum, en iyi dostum olarak seçtim ben blogu... bazen hiçbişey olmamış gibi güldük eğlendik, yazdık, bazen ise ağladık iç döktük küfür ettik... ama artık mevsim normallerine dönme zamanı geldii...

ben dememişmiydim 2012 simone'nun yılı olacak diye... nihayet dualarım karşılığını buluyor yavaş yavaş... herşey normale dönüyor.. 1 senedir stand by olan hayatımızın artık play tuşuna basma zamanı geldi diye düşünüyorum...

herşeyi erteledim.. ama bundan sonra kim tutar beni ? :)

filmlere gelince... ben bi ara 50. izleyicime ulaştığımda o izleyiciye bir hediye vereceğimden bahsetmiştim ya hani, o hediye çoktaaan sahibine gitti... ve inanın bunu daha fazla izleyici toplamak adına yapmadım ben, sadece kutlama amaçlıydı.. zaten daha fazla seyirci için yapsam, diğer blog hediyelerinde olduğu gibi anasının nikahı kadar bir liste çıkarmam gerekiyordu sanırım.

yok altına yorum, yok blogunda duyur, yok twitter da anlat linkleri yolla, git muhtardan ikametgah al, yok nüfus cüzdanı süreti getir gibi şartlarım olmadı bu hediye için. işin raconu buydu heralde :D

hediye yola çıktığı an içimi bir neşe kapladı benim... :) ne güzel şey birini sevindirmek. hediye almayı herkes sever., ama emin olun hediye vermekte çok mutlu ediyor insanı :)

ben tekrar hediye vermek istiyorum. yine bir dvx olacak tabiki bu. bu sefer filmleri ben seçicem. benim en sevdiğim filmler'in olduğu beğeneceğinizi düşündüğüm bir dvx.

sorun bu hediyeyi kime vereceğimde :) bundan önceki talihlinin hediye olayından haberide yoktu. haberi olmadan 50. izleyici oldu ve eminim bu ona daha büyük süpriz olmuştur...

var mı fikri olan ?

kimseden bi fikir çıkmassa da benim bir b planım var :P

Hiç yorum yok: