4 Mart 2012 Pazar

canım ismail abi'm

şirkette boş zamanım olduğunda blog için birşeyler yazıyorum. ama eve gelince aktarmaktan vazgeçiyorum... 1 gün önce bile yazılmış olsa, eski bir yazıyı aktarmayı samimiyetsiz buluyorum nedense :,) doğaçlamayı seviyorum ben. aklıma estikçe doğaçlıyorum işte !

bu kez filmlerden değil de, son zamanlarda özellikle saplantı haline dönüşen dizi aşkımızdan bahsetmek istiyorum...

leyla ile mecnun. biliyorum hepiniz izliyorsunuz. yani düzenli olmasa bile zaman zaman çaktırmadan bakıyorsunuz.. hadi hadi itiraf ediiin... işe başlamadan önce bu kadar düzenli izleyemiyordum.. ama sanırım çalışınca insan kafa yormadan, gülerek, eğlenceli bir şeyler izlemeyi daha çok istiyor...

ben dizinin içeriğinden bahsetmeyeceğim... daha önce izlememiş olanlar için yalnızca, olabildiğince absürd olduğunu söyleyebilirim...

leyla ile mecnun herkesin seveceği, sevebileceği tarzda bir dizi değil bence, kimileri "bu ne saçma dizi" dese bile, farklı pencereden bakan biri için oldukça ince düşünülmüş, hayatın içinden, hepimizin yaşadığı gereksiz, önemsiz anları bize hatırlatan bunları komedi unsuru ile harmanlayıp seyirciyle paylaşan son derece eğlenceli bir dizi..

örn: bir plastik tuvalet terliğinin, kenarı yırtılmış olmasından mütevellit, ayağınıza sokmak için türlü akrobatik hareketleri yaptığınızı, ve yine kenarı yırtık olduğundan, çıkmasın diye onu yerde sürüklemek suretiyle hareket ettiğinizi, ve bunu sizden başka birilerinin de yaşadığını bilmek eğlenceli değil mi ? ben çok gülüyorum durum komedilerine.

zaman zaman öyle duygusal anlara dokunuyor ki, gözleriniz tam dolacakken, hooop diye toparlayıp size kahkahalar attırabiliyor...

benim bu dizide en sevdiğim, hatta bağrıma basmak istediğim, canım ciğerim İsmail Abim var.

onun o saf ruhu, o temiz kalbi, o gereksiz özgüveni ve ona ait her durumu çok seviyorum ben... en çok ta ona gülüyorum :)

leyla mecnun severler, sizin en sevdiğiniz dizi karakteri kim ki ?

şimdi sizi en sevdiğim sahnelerden biriyle başbaşa bırakıyorum... :)

3 yorum:

Magendiea M. dedi ki...

çok güzel bi sahneydi:)
http://stylishwho.blogspot.com/

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Tabii ki ismail abi! Öyle bi tanıdığım olsun çok isterdim İsmail abi saflığı bambaşka:)

*SİMONE* dedi ki...

kesinlikle bambaşka :)