23 Mayıs 2012 Çarşamba

kanka ayağı ne ayağı ?

bundan sonra gece yatmadan evvel kuzey güney fragmanı izlememem gerektiğini biliyorum.

dün gece öyle bir rüya gördüm ki, siz deyin, kıçım açıkta kalmış, ben diyeyim şeytanın işi gücü yok... 

hiçbir zaman kıvanç tatlıtuğ fanatiği olmadım, he yakışıklı adam onu kim inkar edebilir ? geçen biryerde lafı geçince "ayy hiçte yakışıklı değil bi kere" diyen kız... kıvanç kapıya gelmiş desem, en önde koşacağını biliyorum... nedense bizde böyle bi huy var millet olarak. kedi uzanamadığı ciğere mundar der misali. senden daha güzeline çirkin, asla beraber olamayacağın adama tipim değil deme geleneği almış gidiyor...

bazen yolda tv de vs çok güzel bir kadın görünce, vay anasını ne güzel kadın dediğimde garip garip yüzüme bakan arkadaşlarım yok değil... güzelse güzeldir yani bunda inkar edilecek, bok atılacak bir durum yok !
kıvanç'ta o misal. bi çok kadının ağzının suyu akmasına rağmen "bean sarışın sevmeaam" diye ağzını gere gere caaaanım güzelim adamı 2 dakikada tü kaka yapmalarına tahammül edemiyorum... 

ayy neyse, rüyadan nereye geldik.

efenim dün gece rüyamda kıvanc'ı gördüm. hemide kankaymışız falan, beraber starcity'e gidiyoruz. oturuyoruz bi masada başka arkadaşlarda var. kuzenime diyorum ki " çek bi resmimizi de bizim şu kızlara bi göstereyim, beğenmedikleri kankamı" (!) işte ne oluyorsa o andan itibaren oluyor. adam resim çekilcez diye elini omzuma atıyor, o an yanaklarım kızarıyor kalbim çarpıyor falan işte... adama aşık oluyorum... töbestafrullah :S evli barklı kadının gördüğü rüyaya bak. kocam duysa keser yeminle :D

aşkı meşki bilmemde kıvaç'la kanka olmak acayp havalıydı :D

"anca rüyanda görürsün" dediğinizi duyar gibiyim...

aman kıvaç'cığım biz hep kanka kalalım kardeşim. severim seni yakışıklı çocuksun dünya ahiret kardeşimsin... evliyim anacım ben. sokma kafama böyle şeyler :S

4 yorum:

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Ben aynı rüyanın İbrahim tatlısesli versiyonunu gördüm ki rüya demeye dilim varmıyor, ben diyeyim kabus sen de karabasan!

*SİMONE* dedi ki...

tatlıses mi ! aman yarabbi evlerden ırak :D

HuysuzKuzu dedi ki...

alışveriş danışmanı cümlene 5dkdır gülüyorum ne bahtsızsın yahu :)
simone kankanı benim rüyaya da göndersene, ben evli de değilim hem gerekeni yaparım artık :D

*SİMONE* dedi ki...

ah bende evli olmayacaktım ki bak gör affedermiydim :P