25 Ağustos 2012 Cumartesi

V FOR VENDETTA



bazen söyleyecek çok şey olduğu için tıkanıp kalırsınız. hiçbirşey söylemez, söyleseniz de yetersiz olacağını bilirsiniz... ben de bu filmden bahsetmek için işte bu yüzden senelerce bekledim... yazdım sildim defalarca... biliyorum bir çoğunuz izlediniz... 

filmin anlatmak istediği esasında bir aşk hikayesi olmasa da. siz de filmin sonunda o yüzünü film boyunca hiç görmediğimiz maskeli adama aşık olmadınız mı ?
aslında orada aşık olunan, maskeli adam değil , bir fikirdi.
 tıpkı filmde dediği gibi "o maskenin altında bir insandan fazlası var.insanlar ölür ve unutulur ama bir fikri öldüremezsiniz, yok edemezsiniz ve yüzyıllar sonra dahi olsa hatırlanmaya devam eder"

konu açısından herkesin tarzı olmasa da şu kadarını söylemeliyim ki, şimdiye kadar izlediğim filmlerden zirveyi kimseye kaptırmayacak olan tek yapım.

ben bir fikre ve bir filme aşık oldum... ilk aşk unutulmaz... :)

izledikten sonra insanda "allaah allaaaaaah" diye bağıraraktan sokaklara fırlamak ve düzene asla boyun eğmemek hisleri uyandıran bir film...

ülkenin şu karmaşık, kötü zamanlarında, izlenmesi belkide sakıncalı olacak bir film...

ister misiniz halkı ayaklandırıyorum, teşvik ediyorum diye beni de toparlasınlar :)

izlerken oyuncuların gerçek kimliklerini unutturan bir film.

örneğin orada bir Natalie Portman yoktu sadece "Evey" vardı. aynen adı olmayan, kendisini "V" diye takdim eden kahramanımız gibi...

bak yine çok şey anlatmak istiyor ama tıkanıyorum..

bence en güzeli bu olsun, boş kafayla ve anlamak için, 1 kere de değil defalarca izlenesi film.....


Hiç yorum yok: