11 Eylül 2012 Salı

Sigarayı bıraktım !



Gece hayatım bitti
kadehi yere attım
En sonunda başardım
Sigarayı bıraktım.





yazıya başlarken ferdi tayfur'un bu şarkısı, zihnimin içinde fon müziği gibi dönüyordu... dün 1 bugün 2. henüz sadece 1 gün sigara içmedim ama.. kulağımda ferdi tayfur şarkıları yankılanmaya başladıysa durum vahim... daha önce de sigarayı bırakma girişimlerim olmuş ve maksimum 1,5 ay sürmüştü... ama bu kez kararlıyım. bunun sebebi göğsümdeki ağrı olabilir :/


neyse efendim zaten desteklemediğimiz bir durumdu... 


şarkıda dediği gibi, gece hayatım zaten evlendiğim gün bitmişti :D arada kocayla içilen rakılar hariç alkolü de mide kanaması geçirince bırakmıştım :D şimdi sadece uyku gelsin diye içilen bir şeymiş gibi geliyor bana.


içkim yok , kumarım yok, bi zigaram vardı onuda bıraktım.. yakında da spora başlamayı düşünüyorum. 


spor oldum olası bana çok anlamsız ve saçma gelmiştir... ne o öyle tepin tepin terle, bide bunun için üstüne para bayıl. sonra eve gelince at kendini yatağın üstüne :) hayatımda hiçbir dönem kilo verme çabam olmadı.. sporu da sadece daha sıkı olmak için yapmayı planlıyorum... sağlıklı yaşammış vs hiç umrumda değil.. bu saate kadar postu yayıp bu saatten sonra spor yapınca sağlıklı olunacağına da hiç inanmıyorum.. ben süt içince cırcır olan bir insanım.. sağlıklı yaşam benim doğama aykırı bi kere :D


neyse sigarayı bırakmak bile bence büyük bir adım benim için.... bu hareketimi desteklerseniz, beni yüreklendirip gaza getirirseniz iyi olur... buraya yazıyorum ki, tekrar başlamak zor olsun.... :D

Hiç yorum yok: