7 Kasım 2012 Çarşamba

GÜLE GÜLE EKİM YİNE BEKLERİZ :)

ekim ayını geride bıraktık ve neredeyse kasımın bile ortasına geldik ama ben bu yazı dizisini atlamışım !
buyrunuz benim gözümden ekim...

lütfen biri bana bu ayakkabıları gördüğünü söylesin ! animal print en sevdiğim desenlerden biri... eskiden vamp giyimin bir parçası olan leopar bence en çok rahat ve spor şeylere yakışıyor... adidas'ın bu ayakkabılarına bayıldım ! bu veya buna benzer leopar desenli spor ayakkabılardan gören duyan bilen bana bi ulaşabilir mi ?



koyu bir galatasaray taraftarıyım... babam, annem, abim, onun eşi, arkadaşlarımız herkes galatasaraylı ve fanatiktir... fakat bir kişi hariç, sevgili kocam :( maalesef  kendisi galatasaraylı değil ve ona olan saygımdan her gördüğüm galatasaraylı objeyi alamıyorum... ama bunun resmini çektiğimi gören sevgilim "neden almıyorsun" deyince atladım hemen :) kendisi de koyu bir taraftar olduğu halde çok anlayışlı davranır... bu yıl şampiyonluğu beraber kutladık diyeyim de siz anlayın :)


cambridge satchel çantaları çok sevmeme rağmen o kadar para vermezdim... fakat benzerini deıchman'da hemde gayet uygun bir fiyata bulunca kaçırmadım tabi.. kalitesinide beğendim... bir de mavisi vardı güzel pastel bir mavi...


çizgi romanları seviyorum.. geçen ay frankensteın'ı okumuş ve çok beğenmiştim... onun hemen bitiminde dracula'ya başladım fakat öyle kötü çevrilmiş ki ne okuduğunuzu anlamıyorsunuz karmakarışık.. bir türlü içine alamadı beni ve maalesef yarım bıraktım :(


şirkette balık krakerlerimle stop motion film çeviriyorum fakat balık sayısı gittikçe azaldı ve film için gerekli kadroyu sağlayamadık... :P


şirkette sürekli masamın üzerinde bunlar var... bir adet ayna bir adet lip balm. ve bazen renklendirici parlatıcı bişeyler... dudaklarım çok kuruyorrr.. hoşgeldin sonbahar, hoşgeldin soğuk hava dalgası :)


en sevdiklerimden biri daha. geçen ay sizi kadim dostum beyaz leblebiyle tanıştırmıştım, bu ay da onun kardeşi olan sarı tuzlu leblebi ile tanıştırıyorum... 


sol bileğim ve baş parmak kemiğimde bir problem var, zorlamaya ve yorulmaya gelmiyor ve zorladığım zaman bu bileğimdeki zımbırtıyla yaşamak zorunda kalıyorum :( yani ayın 10 günü kolumda bu var...


burger dosyasına eklenecek bir hamburger daha.. tek beğendiğim yanı aşırı doyurucu olmasıydı, onun dışında sıradan bir burger benim için... fakat bir menüyü bitiremedim kocaman bir sepette getiriyorlar ve yanında neredeyse yarım kilo patates var...


dracula sarmayınca uzun zamandır okumak istediğim şahane hatalar'a başladım. başlamamla bitmesi bir oldu :D çok eğlenceli bir kitap. bitirip yeniden başlıyorsunuz... tercihlerinizin sonuçlarını gördükçe dehşete düşebiliyorsunuz :D




benim hello kitty aşkım yoktur... yani özel bir ilgi duymam ama bu pijama takımını görünce gözlerimden kalpler çıktı... ayakları bebek tulumu gibi ve çok sevimli... başta sadece ne kadar sevimliymiş diye bakarken sevgili bir anda paketi elime tutuşturuverdi... kendisi de çok sevmiş olmalı bunu evde giydiğim zaman kahkaha krizine giriyor adam :D çok mu komik oluyorum nedir yani ?? :)


bu ay resmen bir kitap patlaması yaşamışım... bu da 3. ve son kitabım kağıt kız... bu yazarın bir kitabını daha okumuş ve çok beğenmiştim. dğişik bir tarzı var ve kitapları film kıvamında... kitabım henüz bitmedi ama sonunu şimdiden merak etmeye başladım :)


bu ay yaklaşık 4 kilo alarak rekor kırdım diyebilirim... önceki yazılarımdan birine de konu olmuştu benim zayıflık sorunum... bir kilo hesaplama sitesi açlık sınırında olduğumu ve acilen doktora danışmam gerektiğini yazmıştı... kilo alamıyordum... meğer kilo almanın tek sırrı varmış: bol ıvır zıvır ve fastfood.. evet sağlıklı değil ama amacıma ulaştım toplamda 12 kilo almışım... :/ doğru bu biraz fazla oldu hatta baya fazla oldu 34 bedenden 40 bedenin kapısını zorlayınca şirketteki ıvır zıvır çekmecemin arasına diyet ürünlerde eklenmeye başladı.


gerçi bu kalorisiz diyet mısır patlağını bile "çok tatsız yea bu" diye üstüne tuz dökerek yiyen bir insanım.. nasıl kilo veririm meçhul

işte bu ayın özeti bu şekildeydi... bol fotolu bir post oldu :) 

5 yorum:

balböcükleri dedi ki...

cnm kursu sormauşsun yeşilköye gidiyorum.ismek filan değil halk eğitim.

Unknown dedi ki...

man allahııııım o nasıl güzel picamaaaaa öleee helokiti papişçikleri deee vaaaar...bayıldıııım nerden aldın acaba^^

watashi wa sinem dedi ki...

ya bu picamayı bi alışveriş merkezindeki hello kitty standından almıştım... tam senlik bir yerdi.. hello kitty telefon kapakları, alarmlı saatler, cüzdanlar, çantalar bi ton şey vardı... alışveriş merkezi de ya capacity ya da caurosel di sanırım :)

coco-jelly dedi ki...

Offf yaaa bende aldim bu cantalardan siyahindanda istemistim ama ayni mantik....ugriycam alicam bende...sahane hatalar listende bira ve kadin;) bu ay elimdekiler biterse alicam...balik kreker offff badem ve pizza krakerde severim.cubuk krakerde ilk askim zaten hihihi safi bogaz:)) ay Simon o pijamalar ne bayildim cok yakismis muaaaah

watashi wa sinem dedi ki...

pizza krakeri bende çok severim de nasıl unutmuşum varlığını.. hatırlattığın için sağol :) şahane hataların diğer kitaplarını da listeye ekledim ama benimde önce elimdekileri bi bitirmem lazım :)valla pijamalarım öyle güzel ki yumoş yumoş insan onun içindeyken mutsuz olsa bile modu değişir.... kendini özletme muahh :)