30 Ocak 2013 Çarşamba

altı kaval üstü şişhane

her akşam dolap karşısına oturup onu mu giysem, bunumu giysem diye düşünüp en son kafamda karar verdiğim şeyleri son bi üstüme geçirip bakayım dediğimde pantolonumun sıktığı, eteğin dar geldiği, gömleğin ise düğmelerinin kapanmadığı gerçeğiyle yüzleşiyorum... son zamanlarda en çok kullandığım cümle "ama bu bana geçen hafta oluyordu" oluyor.... bir insan haftada 1 beden değiştirirmi azizim...

durumdan rahatsız değiliz ailecek, her ne kadar yükünü 15 kiloya ulaşmış olsada, eskiden ne kadar zayıf olduğumu bilenler bu durumuma çok seviniyor, e bendeçok üzülmüyorum ama şu giyim kuşam meselesi olmasa....

üzerime olan şeyler genelde hep renk ve model olarak birbiriyle alakasız şeyler olup çıkıyor, desenli gömleğin altına çizgili pantolon giyerek, köyün delisi gibi görünmemek için, sanırım çoğu zaman aynı şeyleri döndürüp döndürüp giyiyorum...

gel görki dolapta 3 evin kızına yetecek kadar çul çaput var (annem öyle derdi)

ben bu başak burcunun uyum huyundan biraz fazlaca nasiplenmişim sanırım, arada değiştireyim tezat yapayım desemde 3 dakika sonra yine birbirine uyumlu renklerle çıkıveriyorum sokağa.

bakınız elin kızı nasılda alakasız renkleri bir araya toplayarak şık olmuş

 atlantic-pasific blogunun zarif sahibi blake'in tarzı her zaman bana çok uymasa da, çoğu zaman çok şık olduğunu ve o güzel fiziğine herşeyin çok yakıştığını inkar edemem


ama şu renkleri ben bir araya getirip giysem rüküş dersiniz dimiiie ?


genelde onu hep hanım hanımcık kıyafetler içinde görsekte, bu günkü tarzına bayıldım, işte bu tam benim tarzım olmuş. aferim canım otur beş !

2 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

hheh hissettin demek ewt aynen bu sene herkes erkek çin takvimine baktım benm bu sene 2 ay hariç full erkek=))
öperiz seniii=)

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Beden değişimi bendede mevcut son zamanlarda aynı şeyleri giyip çıkar oldum;)