16 Ocak 2013 Çarşamba

lomography

sanırım bir fotoğrafçıya verilecek en güzel hediye, şu aşağıdaki minnoşlardan biri olurdu.
yani diyorum ki, kızım sana söylüyorum, gelinim sen anla :P
onları ilk kez beşiktaş çarşıda bir dükkanın vitrininde yakından görme şansım oldu...
ve o ilk andan beri aramızda kuvvetli bir çekim başladı...

 
benim burada size gösterdiklerim ne ki ?
siz bir de sitedekileri görseniz...

 
allahım şunların minnoşluğuna, şekerliğine bakarmısınız.. bunlardan biri benim olsa, kenarından ısırır tadına bakardım kesin... böyle birşeyin tadı kötü olamaz....

daha fazlası için sizi lomography sayfasına ışınlıyorum... 

ps: buradan bana hediye almak için yanıp tutuşanlara sesleniyorum, herhangi biri olabilir hiç farketmez, o mu, bu mu diye kararsız kalmayın sakın, kendinizi kısıtlamayın :P



Hiç yorum yok: