7 Ağustos 2010 Cumartesi

sıcakmıdır nedir


sayın bilok okuyucuları...
tahmin ederimki hepimiz şu aralar aynı dertten müzdaribiz... bu günlerde beni en iyi tanımlayan kelime miskin olurdu... :) eskiden balkanlardan soğuk hava dalgaları neyim gelirdi.. aramızı acilen düzeltmeliyiz balkanlarla... bu sıcakta bir cumartesi akşamı ne yapılır ?? aslında şöyle deniz kenarı üfür üfür esen bi yerlere gidilir uygun bir yer bulunur oraya çöreklenilir.... ben şahsen bizzat kendim.. denize yakın rüzgarı bol bir ilçede büyüdüm yine denize yakın bir yerde oturduğumuz halde sevgili kocam amelesi çok diye beni kordonda gezme zevkinden mahrum bırakmakta :(
kaderime boyun eğmek zorundayım.. neticede ben büyüdüğüm yerden daha çok sevdiim için bu adamla evlendim... (oyy sevesim geldi)
şuan ben bu satırları yazarken kendisi statda maç izlemekte... ben neden o maçta deilim ?? çünkü evde bakılması gereken bir yavrumuz var.... (kendisi köpeemiz oluyor pazts akşamına kadar)
böyle kışın patilerim üşüdüğünde yada yazın denize giremediim için bunaldığım dönemlerde işte bikaç yaz önceki tatilimden çekilmiş o yukarıdaki fotoya bakıp bakıp iç çekerim... heeeeyy gidi günler heey...

Hiç yorum yok: