8 Ağustos 2010 Pazar

BİG FİSH


bilok dünyası.. henüz beni okuyan gören takip eden etmeyen var mı bilmiyorum ama eğer okumadıysanız bu önerimi kaçıracaksınız ve kaçırdığınız için belki hiçbir zaman böyle bir filmden haberdar olamayacaksınız... ve de hiçbir zaman bu filmi izleyemeyeceksiniz dolayısıyle bu tüm bilok dünyası için büyük bir kayıp olacak..
tim burton'ın harikalarından biri BİG FİSH... bu hafta izlediğim ve izlerken gözyaşlarıma engel olamadığım 2. film.. 1. si ''cennetimden bakarken'' isimli peter jackson filmiydi.., ikisinide tavsiye edioyorum ammaaa. tim burton bir harika yahu hangi filmini izlesem kendisine bir kez daha bir kez daha hayran oluyorum.... keşke tim burton benm komşum olsa akşam üzeri ona türk kaavesi içmeye gitsem bana yeni film projelerinden falan bahsetse bende ona kurabiye tarifi versem falan... hayal dünyası işte... hem benmde hayal dünyam tim burton kadar genişmiş yahu :)
velhasıl kelam izleyin izlettirin...

Hiç yorum yok: