3 Eylül 2010 Cuma

nezih (!) doğum günüsü


efenm bayağı olduu ayrıntılarda döneceğim diyeli... o kadar çok ayrıntı vardı ki üşene üşene bu güne kadar sarktı maalesef.. herşey çok güseldi evet.. sevgilimcimle güzelce yemek yedik... sonra döndük. apatrtopar seni biyere götürücem hazırlanalım falan diye soktu beni eve az çok tahmin ettim... arkadaşlarım abimler vs bana her doğum günümde olduğu gibi süpriz yapacaklardıı biliyodum biliyodum.. artık heyecanlanamıyorum.. :) ama napiim taktiğin değişmesi laaazım :) hep aynı yöntem hep aynı yöntemm :P fakat bu kez bi farkla... eve attık kendimizi, ay onumu giysem şunumu giysem derken içerideki küçük odadan bi grup doğum günü insanı peyda oluverdi ellerinde pastayla... :) ahahaha evime kadar sızmışlar sonunda :) iyi oldu hoş oldu... :) ellerinize sağlık mutlu oldum bir yaş daha yaşlandığım için...

Hiç yorum yok: