18 Ekim 2010 Pazartesi

evdeki saltanatın sona erdi bebüşüm :P


bu gün sevgilimle evde bütün gün beraber geçirdiğimiz son gündü. yarın yeni işine başlıyor... geçiş döneminde evde benimle beraberdi hep... alışmıştık birbirimize mühüüüee :(

bu akşam dışarıda yemek yiyelim birazda hava alalım diye çıktık , belki uzun süre (haftasonları hariç tabi) böyle akşamlar yaşamayacağız... çünkü yeni işi çok yoğunmuş... 

fakat ben buraya daha fazla zaman ayırabileceğim o kesin... daha çok şey paylaşacağız burada...

akşam çıkmadan önce telefonum çaldı, akşam saatlerinde kimse aramaz genelde, tanımadığım yabancı bir numara, açtım telefonu arayan eski bir öğrencimin annesi :O

daha önce bahsetmemiştim ama ben evlenmeden önce öğretmenlik yapıyordum, evlenince mesleğimi bıraktım bir daha geri dönermiyim bilmiyorum fakat şuan başka planlar içindeyiz . iş ile alakalı...

her neyse öğrencimin annesi oğlunun beni çok özlediğini ve konuşmak istediğini söyledi. nasıl mutlu oldum anlatamam... bu öğrencim benim için çok özel bir çocuk niye bilmiyorum, bütün öğrencilerimi sevmeme rağmen onun yeri hep ayrıydı. sonra telefonu ona verdi bi süre konuştuk hasret giderdik seni çok özledim demeler4 ne zaman geleceksinler falan... sonra annesi aldı telefonu onunla yeni öğretmeninden yeni sınıfından bahsederken arkadan benim ufaklığın -anne anne telefonu ver öğretmenime bişey söylicem diye bağırdığını duydum..

telefonu aldı küçük adam çok dertli :D

- öyetmenim yeni sınıfta hiç kız yok... demezmiii :D

ahahahaha aldı beni bir gülmee.. erkek milleti değilmi işte hepsinin derdi aynıı :D

neyse bu hafta zaten eski okuluma gidip öğrencilerimi görmek istiyordum telefonda da öyle bir söz verdim artık gitmek farz oldu...

artık gidip geldikten sonra paylaşırım. çocuklar alem yahuu :)

not: bu posta uygun bir resim arayışına giremedim bu sebeplen :P lütfen yukarıdaki resime ''ne alaka'' gibi ezici cümleler kurarak bakmayınız :)

Hiç yorum yok: