22 Ekim 2010 Cuma

fatmagül'e ne oldu ??


bir kişide şu dizinin adını düzgün sölesin çevremde yahu (bende dahil)

geçen gece eş dostla rumelide çay içip sahilde apaçi dansı eşliğinde eğlendikten sonra, artık eğlence sarhoşu olaraktan son durak bir işkembeciye uğradık... hiçbirimiz içmemiştik oysa, gülmekten sarhoş olmuş olabiliriz belki... nedense çok gülünce öyle bir etki yaratıyor bende, bide çok gülünce kusarcasına midem bulanıyor... o zamanda tam sarhoş hissediyorum kendimi :) gülme krizlerimiz çorbacıdada devam etti içimizden biri ;

- ya hani yeni dizi varya '' fatmagül'e ne oldu''

hepimiz birden yerlere serildik o anda... aslında fatmagüle bişi olmuş o da bunun farkında ama, niyet bu kadar belli edilmezki :)

sonra ilk bölümünü merakla bekleyen ben, (dizi için deil yahu engin akyürek'i çok severim ondan :P ) aynı akşama maç denk gelmesiyle hüsrana uğradım... :(

bütün gece sevgiliye

- bana ''fatmagül'ül suçu'nu izlettirmedin alacağın olsun sitemleri edip durdum... neyseki dizi gayet sansasyonel oldu da yekünümüz dizinin adını ezberledik... ve tabiki fatmagül'e ne olduğunuda...

bişeyide eleştirmeden izleyeyim diyorum yok yapamıyorum...

yahu mustafayı oynayan adam... be adam... oku bunuda accık feyz al... ya sen hayatında hiç taşra görmedin yahut istanbulu taşra sanıosun... o nasıl bir lisan o nasıl bir istanbul türkçesi, bırak istanbul türkçesini zeki müren türkçesi baya.

hangi taşralı bahrı yanık delikanlı böyle kitap cümleleri kuruyor.. hemide egede peeehhh :D bilmesek inanırız... şivenin en koyusunu en güzelini konuşan yurdum ege insanı... hiç balıkçı köylü bir genç arkadaşıyla konuşurken

- sanırım doğru söylüyorsun tüm bu yaşadıklarımı geride bırakmalıyım gibi bir cümle kurar...

bak cnm aynen şöyle der

-yetti gari bunnarlan uğraştığım alcem, başımı gitcem burlardan doru söylüyon....

...............................

peki son bölümdeki kaza sahnesi

allah sizin gibi prodüksiyonun tepesinden baksın emi :)

adamın sürdüğü araba başkaaaaaaa kaza yapınca yuvarlanan araba başkaa

kıyamadınızımı len 89 model mercedes'e :D

tüm bunların yanında önce vatan dizisi

(ki diziyi izleyemedim fakat sadece fragmanına dayanaraktan)

sadece fragmanın sonunda 'benim hakkım size helal olsun' diyen sadece sesini duyup yüzünü görmediğimiz arkadaşın müthiş ses tonu ve şivesiyle bile gözlerimi yaşartmaya yetmiştir....

o nasıl doğal bir veda o nasıl bir tonlama o nasıl duru bir şive.... tebrik ediyorum...

görüntüdende anladığım kadarıyla iyi bir prodüksiyona benziyor... izlemeyi isterim

1 yorum:

touch the sky dedi ki...

ahahha süper olmuş bu yazı
bu maçların perşembeye denk gelmesi olayına ben de ifrit oluyorum fatmagülde pek bi numara yok ondan çok sorun çıkarmıyorum evde, mustafanın lehçesi kısmına bayıldım çok doğru tespit ;))