22 Ekim 2010 Cuma

HBP


efendim ülke almış başını gidiyor... malumunuz... iktidarın her attığı adım her yaptığı girişim olay olurken, muhalefette skandallarla sarsıldı bu yıl.. artık 31 aralıkta ana haber bültenlerinde izlemeye alıştığımız ''bu yıl neler oldu'' haberlerini biliyoruz...

siyaset bana çok uzak... şöyleki oldum olası oy vermekten nefret ederim... ee mecbur vatandaşlık görevimiz fakat inanmadığım birşey için oy kullanmak bana hep saçma gelirdi... yani bu ülkede benm inanabileceğim bir yönetim zihniyetine sahip kimse yok... 

bu sebeple arkadaşlarla beraber biz kendi partimizi kurmaya karar verdik...

HBP

kim oy verir kim vermez hangi kitleye hitap ediyoruz gibi kaygılarımız yok.. çünkü bizim partimiz dürüst olacak ona eminiz... verdiği vaatlerin tersini deil, bilakis tam da, yapacaklarını vaat edecek... buna o kadar eminizki ...

gelelim partimizin açılımına

HBP yani  Halkın Bırkalanışı Partisi

ne demek bu ?

hertürlü halkı sömüren, bırkalayan gururunu onurunu ve haysiyetini elinden alan, her şekilde halkın azına zıçan ve bunu açık yüreklilikle söyleyebilen.. kuruluşunun ilk gününden niyetini adıyla beraber ortaya koyan bir oluşum demek.

ee kim bize oy verecek ? kim bunları bile bile bizi destekleyecek?

öyle demeyin ! ben kendimi yerinize koyuyorum şimdi.. 

-bilinçsizce oy vereceğime, bile bile başıma gelecekleri göre göre oy veririm, en azından bile bile lades olur deilmii ??

büyük ümitlerle başa getirdiğimiz insanların hayallerimizi bir bir yıktığına şahit olmaktansa....

sömürülmeye devam cnm ülkem....

Hiç yorum yok: