29 Ekim 2010 Cuma

mor ve öte yanı


he evet bizim orlarda öle derler.. ötesi yada öbürü diye bişi yok (öbürü kelimesini ilk kez yazarak kullandım sanırım, bi garip geldi. doğrumu yazdımki acebaa) neyse işte öte yan derler.. 

mor ve ötesi grubunu çok seviorum.. harun tekin hakkında ortalıkta dolanan gay iddiaları geçen gördüğüm bir resim sayesinde çürümüştür heralde.. bir barda çekilmiş bir türkiye güzeli ile öpüşürken.. allam nası mutlu oldum anlatamam.. bana neyse artık. babamın oğlu sanki :D gay se gay değilse değil.. kendine gel simone :D

velhasıl bu adamların şarkıları bana hep çok derinden yazılmış geliyor.. geçen sevgilicimle konuşurkende dedimki... bu adamların şarkıları çok içli sanki bir derdi var :D

söylerken inanın aklımda bir derdim var şarkıları yoktu...

adam açıktan sölemiş yahu derdi var destek alıo belki bu yüzden.. bi gün karşılaşırsam şayet paylaşmak istermi sorcam.. sanırım kimse bu herife derdini sormamış.. artık kendi de alenen demiş artık tutamıyorum içimde diye... 

araf... ne güzel bir şarkı değilmi yahu... ben çok sevdim... kafiye redif vs ne kadar edebi kural varsa hepsine uyulmuş aferim otur 5....

bizim zamanımızda not sistemi 5 üzerindendi... zaten 10'a geçicez dedilerdi de bi ara, ödümüz kopmuştu... 5'e çok alışmıştık biz... sonra vazgeçildi şükür... off bu konuya nasıl bağladım ben şimdi bunu.. allahım nerden nereye.. işte arafı dinleyin diyecektim ben kısaca... :D

Hiç yorum yok: