28 Ekim 2010 Perşembe

yine kabus :(

saçma sapan kabuslar görüyorum ve çok canımı sıkıyorlar :(

ya sevgilimin artık beni sevmediğini görüyorum, ya en yakın arkadaşıma kazık attığımı... bu günde sevgilimin, evde güya eski sevgilisiyle beraber fotolarının olduğu albümü buluyorum... ayyy ne tipsiz kadın öyle ne çirkiiinnn.... bide kadına bile benzemiyor ki... öylede gudubet bişi.. sevgilimde daha genç yine parıldıyor ışık gibi yanında.. bide elinden tutmuş... böyle tarla gibi bir yerdeler.... :(

o tipsiz çirkin kadını nasıl kıskandığımı anlatamam... :( ve çok mutsuz uyandım sabah.. hava karanlık yağmur yağıyor.. beni dürtsen ağlayacağım...

anladımki onun yanında erkek bile görsem kıskanma potansiyeline sahibim... halbuki ben böyle kıskanç bir kadın değildim ki :( ama bu aralar saçma kabuslar görüp olmadık şeyler sokuyorum aklıma...

bir kabus daha gördüm deniz kenarı bir yerdeyiz ben ve sevgilimin annesi... sanki kordon gibi bir yer...

merdivenle deniz seviyesine iniliyor... o biraz daha ileride ben arkadan yürüyoruz.. birden bir gürültü kopuyor arkamdan bir köpek sesi... aşşağıdan, merdivenlerden koşarak bize doğru geliyor.. önce bana saldıracak sanıyorum fakat o beni görmezden gelip yanımdan koşarak geçiyor ve ileride duran anneye saldırıyor.. o kadar korkmuşumki o anda uyandım...

galiba evde kalmak bana iyi gelmedi...

allahım sen aklıma mukayet ol... 

Hiç yorum yok: