9 Kasım 2010 Salı

selda alkor ve boktan oyunculuğu


bir insan yaşlanınca saygı görmeyi hakediyor evet ama , yetenekli olmuyor heralde.. bizim türk insanının örf adet gelenek ve görenekleri bunu gerektiriyor sanırım.. yani biz yaşlı bir ünlüye kötü oyuncu diyemiyoruz... hatta en iyisiymiş gibi davranıyoruz..hayır efendim düpedüz zırva bunlar.. az evvel seda sayan programında selda alkor'dan ve ''müthiş'' oyunculuğundan bahsetti... ya göz var nizam var... hatta ben ömrümde selda alkor kadar kötü oyunculuk sergileyen birini daha görmedim... bir zamanlar parmaklıklar ardında diye bir dizi vardı oradaki oyunculardan biri arkadaşım diye izlemiştim bi süre.. inanın o kadına tahammül edemediğim için izlemekten vazgeçtim... bu kadar yapmacık bakışlar, bu kadar tonlaması kötü replikler olamaz... bide onu dizide koğuş ağası yapmışlar varya, böyle hanım ağa gibi görünme çabası onu cevvalleştirmekten çok gülünçleştiriyordu... velhasıl selda alkor bence kötününde kötüsü bir oyuncudur... asmalı konakta oynarken de sevmezdim zaten.. sıkıcı ve renk katmayan bir oyunculuğu var...


Hiç yorum yok: