4 Ocak 2011 Salı

the nightmare before christmas


vee yine bir tim burton filmiyle karşınızdayım... aslında bunu yılbaşından önceki gün falan yazmalıydım.. ama izlemekte gecikince yazmakta da geciktim biraz... biz sevgiliyle yılbaşının ertesi günü izledik...

sevgiliciim pek hoşlanmasada ben müzikalleride en az animasyonlar kadar çok seviyorum.. heleki ikisi bir arada oldumu tadından yenmez benim için :) bu tarz filmleri çizgileri izlerken duyduğum mutluluğu tarif edemem bile...

uzun zamandır izlemek istiyordum bu filmi, aslında çokta eski bir yapım 1992 ya da 1993 olması lazım...

hallowen kasabasının vazgeçilmez sanatçısı jack, her sanatçının yaşadığı bunalımları yaşamaktadır, farklı şeyler yaratamamanın sıkıntısını... ve bu sıkıntı onu arayışlara sürekler, bu arayış esnasında christmas kasabasına rastlar.. ve orada olan biten herşey jack'e ilham kaynağı olur. daha önce hiç görmediği alışkanlıklar hiç tatmadığı duyguları farkeder orada, ve kafasında bir fikir canlanır.. bu fikirle kendi hallowen kasabasına geri döner, ve fikrini orada yaşayanlara anlatır... onlarda noel hazırlıkları yapıp oradadaki gibi hediyeler dağıtacaklardır... fakat bu hayatlarında hiç iyilik yapmamış kasaba insanları için oldukça zor olacaktır...

eğlenceli karanlık ve bol müzikli bir animasyon filmi...

yine ustamız canımız ciğerimiz tim burton döktürmüş.. ellerinden öper, başarılarının devamını dileriz :)

Hiç yorum yok: