3 Ocak 2011 Pazartesi

yeni yıl hediyeleriiiii


yeni yılın bu ilk yazısıyla herkese merhaba !

nasıl bir yılbaşı gecesi geçirdiğimi anlatmak istemiorum.. bana göre özeldi... gülerek ağlayarak, şarkı söyleyerek, sarhoş olarak diye özetleyebilirim.... yani kısacası bir insanın 1 yılda yaşayabileceği tüm duyguları 1 gecede yaşayarak

şuan ise evde sevgili sevgilimin benim için aldığı yeni yıl hediyesini beklemekteyim.. bir türlü gelemeyen kargomuzun son parçası bu gün gelecek diye ümit ediyoruz....

sevgilim bu yıl uzun zamandır istediğim bir şeyi alarak beni sonsuz mutlu etti... dikiş makinası :)

efendim ben bir terzinin kızıyım, çocukluğum iğnenin ipliğin kumaş parçalarının içinde geçti. okuldan eve geldiğimde beni karşılayan şey annemin takır tukur ses çıkaran dikiş makinası olurdu, ve bu ses benim en hazetmediğim sesti o zamanlar.... yıllarca annemi o antika makinadan vazgeçiremedik... daha pratik elektrikli bir makina almaya ikna olduğundada zaten dikiş işini yarı yarıya bırakmıştı... neyseki o antika makinadan kurtuldu sonunda.... çocukken annemin dikiş dikmesinden hiç hoşlanmazdım... annem ya evde olmazdı ya da evdeyken makina başında olurdu çünkü, benimle olacağı zamanları çalardı dikiş. bu yüzden hep annem bir daha dikiş dikmesin diye dua ederdim... hatta okul seçimimde de annem ısrarla ona yakın bi mesleği seçmemi istediyse de ben sırf dikiş nakış işinden hazetmediğim için hiç te istemediğim bir başka bölümü tercih ettim...

ama zaman geçipte büyüdükçe, annem benm kıyafetlerimi dikmeye başladıkça bu işi eğlenceli buldum... mezuniyet elbisemi, nişan elbisemi, hatta kına gecemde giydiğim bir elbiseyi bile annem dikti... ve artık makinası da daha az ses çıkaran daha pratik bir makina olduğundan ilgimi çekmeye başlamıştı... zamanla bu ilgi tutkuya dönüştü ve bunu bilen sevgili bana başlangıç için benim seçtiğim küçük ve pratik bir dikiş makinası aldı :)

henüz nasıl kullanacağımı bilmesemde çabucak kavrayacağıma eminim.. şimdi sabırsızlıkla anneme makinamıda alıp gitmeyi bekliyorum... planım bu gün gidebilmekti fakat dediğim gibi bugün kargo bekliorum evde... dikiş makinam perşembe günü geldi, bu günkü kargoda ise başka bir hediye vaaar :) bitanecik kocam bu yıl beni hediyeye doyurdu saolsun...

yani 2011 fena başlamadı :P


Hiç yorum yok: