12 Ocak 2011 Çarşamba

Pan's Labyrinth

bundan böyle sevdiğim ve önerdiğim filmlerin fragmanlarınıda elimden geldiğince burada sizlerle paylaşmaya çalışacağım....

pan'nın labirenti benim top 5'imde olan filmlerden

bazı filmlerde görüntüden ve konudan daha fazlası vardır.. bu öyle bir film... bu filmde anlatılan şey insanın yüreğine dokunuyor, boğazında düğümlenip kalıyor... uzun süre etkisinden çıkamayacağınız filmlerden...

karanlık bir film... ve filmdeki karanlık dünyanın bir çocuğun gözünden yansımasını görüyoruz...

yıllarca izlemeyi erteledim bu filmi... böyle yaratıklı saçma bir film olduğunu düşündüm hep... sonra okuduğum bir yorum bana "bu filmi izlemelisin simone" dedi. iyiki de demiş... her zaman yorumlara bakıp film izlemem ama.. yorumların ne kadar etkili olduğunu bu filmden sonra anladım ben.. tüm önyargılarım yıkıldı çünkü...

ben tek başıma izlemiştim etkisi 2 kat oldu bu yüzden... bazı filmler ancak yalnız izlenildiğinde insana gerçek etkisini yansıtabilir... bu öyle arkadaşlarla toplanıp izlenilecek filmlerden değil.. ve eğer bir yorum bir film hakkındaki önyargıları yıkabilecekse, bu film muhteşem bir film... mutlaka izleyin...

Hiç yorum yok: