10 Ocak 2011 Pazartesi

a christmas carol


yeni yıl geçti ama yeni yıl filmlerine devam ediyoruz...

bu seferki filmimiz a christmas carol ( bir noel şarkısı )

film charles dickens'ın kitabından uyarlanmış değişik bir animasyon...

film "performance capture" tekniği ile çevrilmiş. bilen bilir polar ekspres filmide aynı teknikle çevrilmişti... hatta ve hatta avatar'da. fakat bu ve polar ekspres filmlerinde çizgi öğeler daha fazla. neyse teknik konuları geçiiiip filmin konusuna dönecek olursaakk,

film jim carey'nin canlandırdığı Ebenizer scrooge'a musallat olan 3 hayaletle başlar... bu hayaletler ona dünü bugünü ve yarını göstereceklerdir...

sizlere film önerirken konusunun detayına girmek istemiyorum... herzaman da dediğim gibi zaten beğenmediğim ve önermeyeceğim filmi burada paylaşmam :) ama mutlaka izleyin... ben zaman zaman çook duygulandım... tamam itiraf ediyorum bikaç damla gözyaşımıda feda ettim... ama tabiki dramatik veya duygusal bir film değil... benim wall-e izlerken bile duygulandığımı hesaba katın ve çok ciddiye almayın :) bitmesini istemediğim filmlerdendi.. çok eğlenceliydi.. gerek tekniği gerek oyuncu kadrosu zaten başlı başına bir izleme sebebi :) izlememiş olan herkese şimdiden iyi seyirler diliyorum...

Hiç yorum yok: