14 Şubat 2011 Pazartesi

you and me

biz olmasaydık, ben olmazdım sanki... evrende kaybolup giderdim gibi...

sanki dünyaya sadece seni tanımak, seni sevmek için gelmişim gibi...

arasıra kavga edip gece yatınca düşündüğümde, sensiz bir saniyem olamayacağını anladığım gibi...

seni hergün biraz daha mutlu edebilmek için yaşıyormuşum gibi...

bazen beklemediğim kadar ve bazen haketmediğim kadar mükemmel olduğunu anladığım gibi...

evli olsak bile sevgili kalabilmek gibi...

kocam diyemeyip sevgilim dediğim gibi...

hala inanamadığım bir aşkı bana yaşatabildiğin gibi...

seviyorum seni,

sonsuz ve tükenmeyecek gibi....


1 yorum:

Unknown dedi ki...

..

gozlerini acmadan sen,
gun baslamıyor sehrimde..
SEN koydum adını bu sehrin
bambaska bir dunya gozlerindeki..
sesinle dolasıyorum caddelerini
kayboluyorum kokunla..
SENsiz olamazdım BEN,
sebepsiz, anlamsız, yitik, mutsuz..

Mutlulugum..
Ebedi olacak sana olan askım..
ve sen beni hep dunyanın en mutlu adamı yapacaksın sevgili..
biliyorum..
cunku seni " SENi sevdigim kadar cok" seviyorum!!!