12 Şubat 2011 Cumartesi

anksiyetik insanın isyanı


3 gündür her gün düzenli olarak maillerimi kontrol ediyorum.... ama yok. beklediğim mail gelmemekte ısrarlı...

şimdi bu benm gibi anksiyetik (böle bir kelime varmı bilmiorum) bir insana yapılacak şey mi ?

anladımki doktorlar her zaman tedavi etmiyor, bazen hasta da edebiliyor...

son 1 yıldır midemde zaman zaman bulanma oluyordu... hemen kötü senaryoları inci gibi dizdim zihnime... yazdım çizdim oynadım , sonuç ; the end

baktım olmayacak bu anksiyetenin esiri olmuş durumdayım bir bilene sormaya karar verdim... açtım bilgisayarı, bir site buldum, özel bir hastanenin sitesi doktorumuza sorun diye bir bölüm var, A'dan Z'ye yazdım şikayetimi. ben doktorların sevdiği hasta türüyüm, şikayetini gayet açık ve detaylı anlatan türden yani, tabi bunun sebebi benim mükemmel bir hasta olmam değil, mükemmel takıntılı olmam onunda farkındayım. neyse yazdım yolladım, çünkü doktora gitmek istemiyorum, çünkü kendimi bildim bileli problemli olan midem yüzünden ne zaman doktora gittiysem endoskopi yapmaya yeltendiler ve ben endoskopiden deli gibi korkuyorum...

işte 3 gündür bekliyorum, maillerimi kontrol ediyorum bi cevap yok...

şimdi iyice tepem attı, e be insan evlatları cevap vermeyecekseniz ne diye öyle bir bölüm açtınız allahın kekoları ! şimdi zaten rahatsız olan ben, daha da rahatsızım sırf bu yüzden, tüm mide bulantılarıma bir de stres eklendi şimdi... mail geldimi gelmedimi diye sabah gözümü açar açmaz bilgisayar başına koşuyorum... bu saatten sonra mail gelsede okumam artık!!!

Hiç yorum yok: