24 Mayıs 2011 Salı

bi takım gariplikler


son dönemde google analytics hastası oldum... insanların benm sayfama hangi yöntemlerle ulaştığını ne kadar zaman geçirdiğini görmek son derece eğlenceli...

geçen gün sayfamda şimdiye kadar en faza zaman geçiren kişinin ne yöntemle ulaştığını görünce kafam karıştı :) nasıl bir kitleye hitap ediyorumki allahım !!

adam google'a "bülent ersoy müzik çalar seri şekilde dinle" yazıp nasıl ve ne şekilde olduğunu bilmediğim yöntemlerle benm sayfama yönlendiriliyor ve o muhterem şahıs benm sayfamda en fazla zaman geçiren kişi ünvanını almaya hak kazanıyor....

kutluyorum ve kendisinin emekleri karşılığı ona bülent ersoydan bir şarkı eşliğinde sesleniyorum

özleyen arayan soran olmasın

acılar bitmesin çilen dolmasın

gönül yaraların deva bulmasın

bendeeeeen başkasını seversen eğeeeeerrrr :)

kendisine teşekkürü bir borç bilerek beni izlemekten vazgeçmemesi mesajımı iletiyorum...

dün gece izlediğim son derece uçuk kaçık ve saçma, robert rodriguez , quentin tarantino ortak yapımı filmin etkisindenmidir bilmem acayip saçma bir rüya gördüm...

rüyamda eşim ve ben ormanlık bir alanda gayet normal bir aile gibi pikniğimizi yapaken, bir bilim labaratuarından kaçan "zürafalar" (evet zürafa) ortalığı birbirine katıyor ve dünyayı cehenneme çeviriyorlardı... yakınlardaki gizemli bir ailenin evine sığınıyorduk bizde, töbe estafrullah !!!

bir daha rodriguez ve tarantino filmi izlemicem ! her ne kadar eğlenceli olsa da izlerken çok güldüysem de, yok yok , izlemicem...

bu arada aklıma gelmişken belirteyim uzun zamandır apartmanımızın arka tarafından müthiş çirkin , kalın ve insanın sinirini bozan bir kedi miyavlaması sesi geliyordu, mart ayının çoktaan geçmiş olmasına rağmen kedi susmuyor miyavlıyooor ve miyavlıyordu... artık kötü kedi şerafettin'in bizim mahallede yaşadığını düşünmeye başlamıştım... fakat bir türlü kediyi dünya gözüyle görememiştim... ses var ama kendisi yok ( o da gizemli) ... derken geçen gün çamaşır asarken arka bahçede son derece güzel pamuk gibi pofur pofur tüylü bir kedi gördüm, uzaktan uzaktan kediyi sevgi dolu gözlerle izlerken birden miyavlamaya başladı. aman allahım !!! o ses ! işte o kediydi ! inanamadım, aylardır hayalimde şerafettin gibi çirkin, şişko bir kedi tezahür etmiştim oysa. kedinin kendisini gördükten sonra artık sesi o kadarda çirkin değilmiş diye düşünmeye bile başladım... ne kadarda önyargılı insanlarız caanım...

bu aralar size film anlatamıyorum pek... çünkü film arşivimizin olduğu hard diskimiz yere düştü ve hakkın rahmetine kavuştu :( şimdilik evdeki dvd lerle idare ediyoruz... pek seçme şansımız olmadığından işte böyle abuk rüyalar gördüren filmlere talimiz yani... ama en kısa zamanda bomba gibi dönücem...

bu arada rodriguez ve tarantino hayranları eğer izlemek isterseniz filmin adı "planet terror" biraz kanlı ama son derece eğlenceli... oyuncu kadrosunda fergie ve bruce willis de mevcut, bilginize :)

Hiç yorum yok: