26 Mayıs 2011 Perşembe

blogger beni hasta edeceksin :@

ay çıldırıcaam komşularrr.... bi sattir bloggerla cebelleşiyorum... kimseye yorum yazamıyorum çünkü, oysa ben bişi yapcaktım yaaa... çok heyecanlıydım bunun için anlatacaktım sizee :( bütün hevesim kaçtı şimdi... blogger açıldı kapandı ben pek sorun yaşamadım o dönem, sadece 2 gün kadar kapalı kalmıştı ama şimdi bu neyin nesi anlamadım..
uzun zamandır explorer kullanmıyorum ben, çünkü ağırlığı ve her linki ayrı pencerede açması beni delirtiyor... düzenli insanım vesselam :P böyle hepsin bi çatı altında derli toplu olsun diye uzun süre önce opera kurmuştum ben bilgisayarıma... kısa yolları vs çok güzel, güzelde... geçen gün güncelledikten sonra o da sapıttı... yahu yeni sürümü yükleyince bazı şeyleri düzelmesi gerekmezmi? hay yüklemez olaydım... hay elim yükle butonuna basmayaydı :@
yahu blogger profilime operadan giremiyorum... bi şekilde explorer'dan girmeyi başardım ama, ondada kimseye yorum yazamıyorum... bu sorun bir an önce düzelsin istiyorum... blogger'ın zaten bi tarafına su kaçtı, bi de opera bana yamuk yapmasın...
velhasılkelam ne yapıciiim bilmiyorum... :(
ben kimseye yorum yazamıyorum... birileri beni okuyup yorum yazabiliyormu ?

2 yorum:

coco-jelly dedi ki...

google chrome dan çok memnunum ben canım..umarım yorumum gidiyordur ve tüm sorunlarını çözersin öptüm:)

Adsız dedi ki...

evet bi süre direndim ama sanırım chrome kurup denemem lazım... deli oluyorum yahu yorum yazma kısmına basınca giriş yapın diyor, kendi profilimden yorum yapamıyorum...
coco'cuum çok teşekkürler önerin için.. bende öpüorum :)