10 Haziran 2011 Cuma

ne yapıyorum beennn


sanmıştım ki bir gün kendi işim olursa daha az yorulur daha çok tatil yaparım.... nerdeeee ?? bir haftadır anam ağladı koşturmaktan... kaymakamlık, maliye, telekom muhasebe, evrak hazırlama, gider hesaplama, eleman bulma.. derken bir baktım ki evimi, kocamı, hatta çamaşır yıkamayı, yemek yapmayı bile özler olmuşum... bloga 2 kelime girecek size müjdemi bas bas bağıracak kadar bile zamanım olmadı :( çok yorgunum... bu gün eve erken döndüm ve o yorgunlukla hemen evi toparlamaya başladım. ve işim daha az önce bitti..
efendim işin özeti şimdiye kadar yaptığım işlerle uzaktan yakından alakası olmayan bi işe kalkıştım ben.. bi güzellik salonu açtım... artık düzenden o kadar sıkılmıştım ki, kararttım gözümü... devamında ne olur bilmiyorum, henüz tam anlamıyla bu gün faaliyete geçtik... vay arkadaş manikürcü bulmak ne zormuş... ara ara başım döndü, vermediğimiz ilan kalmadı.. bildiğiniz manikürcüler kara borsa olmuş... bulsam başımda gezdiricem o kadar yani... hani okuyan sevgili okurlarım bi el atsanız beylikldüzü civarında çalışabilecek tanıdık manikürcüleri bana bi yönlendirseniz nasıl makbule geçer anlatamam :) işte ben bi işler çeviriyorum derken gerek twitter dan gerek buradan, işte bu işlerle uğraşıyordum.. iyi mi ettim kötümü bilmiyorum beraber görücez :) hadi şimdilik kalın selametle öperim...

Hiç yorum yok: