2 Haziran 2011 Perşembe

hastaneler ve nur yerlitaş vak'ası

merhaba sayın okuuur... pek sık görüşemiyoruz bu ara... ama çok yoğun işlerim vardı... bi kere 2 gündür doktor doktor geziyorum yarında bi posta gidicem... uzun zamandır yaptırmayı ihmal ettiğim alerji testimi artık yaptırayım dedim. bu aylar simone'nin alerji ayları... ama haziran sonu gibi geçer... fakat bana verilen alerji test tarihi 29 temmuz :) ne kadarr müthiş değil mi ? zaten benm şikayetlerim en aza inmiş olacak ve alerji için bir tedavi uygulansa dahi faydasını görüyor muyum anlamayacağım :) neyse buna da şükür... geçen yıl boşu boşuna kullandığım astım ilaçları ve fısfıslardan sonra, doktorun bana göz boyamak için yazdığı ilaçlarında bi etkisi olmayacağını biliyorum...
hastaneler malzemesi bol yerler... orada çeşit çeşit insanlar görebiliyorum ve insanlar esas gerçek yüzlerini hastanede gösteriyorlar :D yahu adamlar bir randevu sistemi yapmışlar değilmi sırası gelenin adı panoda yazıyor aynı banka gibi... bu da yetmiyor içeriden bas bas bağırıyor sekreter kız.
ama sıranın hep en önünde durmayı görev edinmiş türk insanı yine iş başında... panoda isminizi görüp, sekreterin seslendiğini duysanız dahi, büyük bir kalabalığı yararak, birilerini maalesef ittirip kaktırarak içeri girebiliyorsunuz... buda yetmiyor arada kalabalık içeri kadar sızıyor ve her seferinde sekreter tarafından uyarılmalarına rağmen 2 dk lık hizadan sonra bu kısır döndü dönüp duruyor...
neticede tüm bu hengamede muayene olabilmek, gerçekten büyük başarıydı ve ben oldum...
şimdi neticeleri öğrenebilmek için 2 ay beklemek zorundayım... çok sevinmemek lazım demekkiiii :)

tv de "bugün ne giysem" diye bir program var... o Nur Yerlitaş'ın kasım kasım kasılan halini tavrını hiç çözemedim ki ben... onun yaptığı işi benm anamda yapıyor, hemde daha iyisini.. ama ortada Bülent Ersoy gibi dolaşmıyor ... alt tarafı terzisin be kadın ! neyse onu geçelim Ivana Sert'inde anlayamadığım bir çekiciliği var... kendimden utanıyorum ama türkçe'yi yarım yamalak konuşan bu kadınlar nedense çok sevimli görünüyor gözüme... programa katılan tüm yarışmacılar butik açma derdinde, hepsi tasarımcı anasını satiim... dikiş makinasıyla bir düz kumaşı 2 yanında birleştiren herkes tasarımcıyım diye kendini podyuma atmış...

bu aralar bişilerle uğraşıyorum, yakında patlatırım bombayı... hayır hayır korkmayın tasarım falan yapmıyorum... :) şimdi biraz yoğun bi döneme giriyorum... hindistan'a gidicem arınıcam falan :P kesinleşsin anlatıcam ... vallaaa (yıldız tilbe returned)

Hiç yorum yok: