20 Ekim 2011 Perşembe

yüreği burkan şarkılar


bu şarkı yeni çıktığı zaman, bir haziran günü sınavdan çıktığımda kuzenim bir arkadaşımızın şehit olduğunun haberini vermişti... 20 gün kadar kalmıştı askerliğinin bitmesine üstelik... son izninde beraber eğlenmiştik ve bana demişti ki ; kameraya kaydet bunu, belki şehit olurum ben....

yani tüm o kötü şakalar gerçek oldu... bu gün o günkü hisleri yeniden yaşıyorum ben... çünkü 24 şehidin her biri, birilerinin arkadaşı, birilerinin, evladı, birilerinin sevgilisi, kocası, bebeğiydi....

bu şarkı tam da o arkadaşım şehit olduğu dönem çıkmıştı, tüylerim ürperirdi dinlerken... sözleri ne kadar can yakıcı, daha o evlatların göreceği günler vardı çok acı çok....

birkaç gün yazmamak protesto etmek ne kadar faydalı bilmem ama, eğer bir işe yarayacaksa bende yazmıyorum.... içimiz biraz soğuyana kadar...

Hiç yorum yok: