18 Ekim 2011 Salı

wrecked


hava ne kadar soğudu değil mi? evin içinde klima çalıştığı halde battaniyenin altından çıkamıyorum... zira son zamlardan sonra en azından kasıma kadar doğalgazı açmama kararı aldım ama bu şekilde astarı yüzünü geçecek gibi :)

evde yapacak onca iş olmasına rağmen 4 gündür belimi incittiğim için yatağa mahkumum... bu zamanı ancak film izleyerek doldurabilirdim... benden de başka türlüsünü beklemiyordunuz sanırım :)

size önereceğim film aslında imdb den çok puan almamış... fakat ben sevdim. belkide başrol'ün Adrien Brody'e ait olması sevdirdi, belkide çok detay olmaması, ve ya hayatta kalma mücadelelerini oldum olası sevmemle alakalı... film şöyle ;

ormanda enkaz halindeki bir arabanın içinde bacaklarınız sıkışmış vaziyette uyanıyorsunuz ve hiçbirşey hatırlamıyorsunuz, arabada arka koltukta yine kim olduğunu hatırlayamadığınız bir ceset ve şöför koltuğundan dışarı savrulmuş bir başka ceset daha var... yanınızdakileri, oraya nasıl geldiğinizi, kazayı ve en kötüsü kim olduğunuzu hatırlamıyorsunuz... tek yapılması gereken bu derin ormanda hayatta kalabilmek, ormanın karanlığı, vahşi hayvanlar ve tutmayan bacaklarla bu mücadele nereye kadar devam eder, hayatta kalabilir mi yoksa yemmi olur, tüm bunların dışında kimdir bu adam? hepsi bir sır... filmin sonu yine süprizli...

herkesten tam puan almasa da beni sonuna kadar izlettiren ve bence izlemeye değen bir film...

Hiç yorum yok: