27 Kasım 2011 Pazar

my name is sayko

aslında ne kadan romantik bir poz değil mi ? ama şu psyko paint'i keşfettiğimden beri ben saykoya bağladım. basit bir program.. google chrome kullanıyorsanız kullanabilirsiniz fakat çözünürlüğü büyük bir fotoğraf yapmak istediğinizde "hooop , sökül pakalım paraları, sadece agaya beleş" diye bir ifade çıkıyor karşımıza. olsun ! ufak çapta eğlenmeceler için idare eder işte.

şu yukarıda görmüş olduğunuz poz bundan taaa 4 sene evvel çekilmiş bi poz... şimdi ne fark var derseniz, sadece saçlarımın rengi daha açık şuan... hiçbir değişiklik yok bende... kilom bile aynı vallahide... fotoğrafta sadece renklerle oynadım... psyko paint'in kötü tarafı da her oynadığınız fotoyu kaydettikten sonra sağ alt köşesine program adını yapıştırması olmuş... sanki çok bi iş olmuş gibi. hıh... vazgeçiyorum sevmedim... hıh !

Hiç yorum yok: