7 Aralık 2010 Salı

masalsı dünya


bilirsinizki masalları masal kahramanlarını çizgi dünyasını ne çok severim... en hayran olduğum insanın tim burton olduğunuda defalarca söylemişimdir... hatta bu sebepten bir dönem grafiğe animasyona ilgi duyup uzuuuuuuuuuun bir kursada devam etmiştim... ama sanırım kursun bana kazandırdığı tek şey sevgili oldu... o zaman tanıdım onu çünkü :)

blogum daha yeni sayılır... aslında blog yazmaya da yine sevgilinin teşvikiyle başladım.. önceleri "ne yazarımki ben" diyordum... aslında yazmaya yabancı değilim... tiyatroda oyunculuk yaptığım yıllarda tiyatro oyunlarıda yazdım... fakat burada hayatımı insanlarla paylaşmak garip geldi önceleri, çünkü gördüğüm blogların bir çoğu öyleydi... fakat sevgili "sen yazmaya başlayınca konusu ortaya çıkacak" diyerek beni cesaretlendirdi... aklımda güzel şeyler var planladığım şeyler, blogla alakalı... ama henüz erken diye düşünüyorum,henüz yeterli birikimim olduğunu düşünmüyorum...

şimdi gelelim esas konumuza, blog yazmak kadar zevk veren birşeyde sevdiğim blogları takip etmek.. bu gün bunlara bir yenisi eklendi... ve inanın onun hakkında mutlaka bişeyler yazmalıyım hatta benm takipçilerim arasında (henüz çok az olsakta) bilmeyenlerinde bu blogu mutlaka tanımaları lazım dedim...

adı SERNURETTA kendisi müthiş illustrasyonlar yapıyor... aslında belki onu biz tanımıyoruz ama bu çevrede çok tanındığını düşünüyorum... çizimleri gerçekten beni başka bir dünyanın içine soktu.. inanılmaz başarılı buldum... ve inanın bizim ülkemizde de bu işi gerçekten iyi yapan insanlar olduğuna inandım... çok renkli bir dünyası olduğu kesin... hatta çizimlerine bakarken kendimi bir tim burton filmindeymiş gibi hissettim :)

ayrıca Trabzon 2011 Avrupa Gençlik Oyunları maskotu yine onun ellerinden çıkma... ayrıca yaptığı bazı broşlar, galata LAZY BUTİK'te satılıyor... onun hakkında çok fazla yazmak isterdim ama burada artık susuyor ve sizi onun bloguyla başbaşa bırakıyorum... :)

http://sernuretta.blogspot.com/

Hiç yorum yok: