26 Şubat 2011 Cumartesi

benim düğün hikayem

bal böcükleri bloğunun sahibesi Serpil'in emri ile düğün fotolarımdan bikaç kare koymaya karar verdim... 1500 tane fotonun içinden seçmek kolay olmadı her ne kadar şu aşağıdaki foto hariç hiçbirinde yüzüm görünmesede o benim evet :) fotoğraf seçerken o günlere gittim. biz 2 düğünle evlendik ama 5 tanede olsa o günlere doyum olmuyormuş... hee tabi bizim gibi tüm hazırlıkları sadece siz ve eşiniz yapıosanız iş başka tabi.. biz artık 2. düğünün ortalarında "yeter artık bitsin" diye ağlaşmalara başlamıştık... yorucu ama herşeye rağmen güzeldi... rüya gibiydi derler ya aynen öyle işte.. geriye dönüp bakınca, canımı sıkan hiçbirşey olmamış onu anladım. tabi kuaförde damat beyi 2 saat beklemem ve bu yüzden fotoğraf çekiminin nikahtan sonraya kalması dışında :) hal böyle olunca esas düğün resimlerimde 283847 kişiyle öpüşmekten bitap düşmüş bir ifade var ama olsun :)


kuaförde makyajım yapılırken




bu yazdıklarımdan kimler evlendi ya da evliliğe adım attı derseniz. cvp: hiçbiri :) evde kaldı hepsi.

işte bu ağlaşmaların ardından evden ayrılışım :(


simone gelin olmuşş





işte böyleee... serpilcim cnm benim keşke daha çok resim paylaşabilsem ama şunları yüklemek bile 3 saatimi aldı... üzerimden de bi yük kalktı ama ne zamandır istiodum bunu :)



5 yorum:

SerpiL dedi ki...

cnm benim emir ne demek rıca zaten koymasan pompalı tüfekle gelecektim:))ya ne güzel gelin olmuşun sen be.gelinlik nefis yakın zamanda evlenmiş olmalısın ben kadar paçozunu görmedim şuana kadar 5 -6 kişi yayınlamış.ama yanii ben bööle eğreti gelin kaldım sanki.bide evde kalma neselesine bittim doğrusu.ay bende yazmıştım ayakkabı altına hepsi silindi evlendi gitti.

éLLa dedi ki...

sahane bir gelin olmussun

simone dedi ki...

çook saolun :) serpil'cim evleneli 8 ay oldu daha taze gelinim ben... sende hiç paço deilsin ayrıca 11 yıl geçmiş daha ne ? bakalım 11 yıl sonra benim resimlere bakınca ne düşünecek insanlar... belki o zamanda ben paçoz bulucam kendimi... şu moda denen şey varyaa ahhh ulenn :)

prettyflowery dedi ki...

simone;çok güzel olmuşsun :)ama bu gelinlik,bu makyaj üstünden yıllar geçse de çok beğenilir :)ay çok beğendimm bir daha çok güzel diyeyim:)

simone dedi ki...

prettyflowery cnm çok teşekkür ederim yaa ne kadar içten yazmışsın valla... çok mutlu oldum.. öpcük öpcük :)