28 Şubat 2011 Pazartesi

83. oscar ödül töreni


sevgili bilokseverler, benim gibi hayatı film olan bir insanın oscar ödül töreninden bahsetmemesini, es geçmesini beklemiyorsunuz heralde :)

sabırsızlıkla beklediğim aylardır bangır bangır adayların konuşulduğu ödül töreni bu gece saat 01:00 itibari ile kırmızı halıdan start verdi... gerçek ödüller sahiplerini bu gece sabaha karşı almış olacak... cnbc-e tüm töreni canlı olarak veriyor.. ama aramızdaki saat farkı nedeniyle sabahın 3'ünde başlayı 7'sinde bitecek töreni ne kadar izleyebilirim bilmiyorum... şimdilik arasıra kırmızı halıya bakarak yetiniyoruz...

benim en kuvvetli favori adayım tabiiki Black Swan'daki performansıyla Natalie Portman...

ve film mutlaka bir ödül alır diye ümid ediyorum zira Natalie'nin karşısında kuvvetli bir rakipte göremiyorum... aslında aday filmlerden çoğunuda izlemedim şimdi önyargılı davranmış olmayayım ama şahsen Natalie Portman gerçekten çok iyiydi...

şimdi bu yazıyı yarın okuyacak olanlar töreni kaçırdıklarına üzülmesinler, salı günü yine CNBC-E de akşam 22:00'de tekrarı yayınlanacak...

sanırım bende o salı günü izleyenler arasında olacağım.. çünkü dün gece tekilaları devirip sabaha karşı uyuyup bu günde misafir ağırladıktan sonra 1 gün daha sabaha kadar oturmayı bünyem kadırrırmı ? sanmıyorum... hem altyazılı izlemek tercihim tabi... yani öyle ümid ediyorum :P

Hiç yorum yok: