6 Ağustos 2011 Cumartesi

laktozsuz süt sorunu


merhabalar sayın okur... uzun zamandır sıkıntısını çektiğim bir konuyu buradan dile getirmek istedim...

sütü çok sevmeme rağmen laktoz problemi yüzünden içemiyordum... biliyorsunuz kemik sağlığı için günde bir bardak süt bir kase yoğurt ve yeterince beyaz peynir yemek gerekiyor... ben yoğurdu ağzına sürmeyen peyniri ise çok sevmeme rağmen yiyemeyen bir insan olduğumdan, tek çare bol süt tüketmekti... ne zaman ki doktorum yoğurt ve peynir yemediğim için günde 2 bardak süt içmemi önerdi sorun o zaman başladı... daha önceleri de varolan bu problem düzenli içmeye başlayınca çekilmez hale geldi... problemim sütteki laktoz'u sindirememek... ve yine doktor tavsiyesiyle laktozsuz, laktazlı süt arayışım başladı.... ama maalesef çölde su aramak gibi birşeymiş bu... sadece tek bir markanın laktozsuz süt ürettiğini gördüm o da PINAR SÜT

fakat küçük kutuda satılan bu sütü heryerde bulmak imkansız.. mesela dün akşam uğradığım markette bulamadım...

okadar çok süt markası varken DİMES, SÜTAŞ, SEK, DANONE, YÖRSAN, vs vs hiçbirinde laktozsuz süt yok... buradan biri sesimi duyarmı bilmem ama... bu tarz durumlara daha duyarlı olmalarını isteyebilirim...

Hiç yorum yok: