14 Eylül 2011 Çarşamba

millet olarak biz


twitterdan az evvel saydırdığım halde hızımı alamadım... hani bi önceki yazımda sınırlarıma ne kadar dikkat ettiğimi ve o sınırların içerisine kimsenin izinsiz girmesinden hoşlanmadığı anlatmıştım ya, işte bu da ona benzer bi mevzu...

bugün 14 eylül... yani sevgiliyle benim tanışma yıldönümümüz... 2008 yılında bugün tamda mustafa amcanın orada tanıştık... hayır aslında fiilen olmasa da birbirimizi tanıyorduk... fakat bir ders çıkışı arkadaşlarla her zaman gittiğimiz mustafa amcanın oraya çay içmeye giderken fransız konsolosluğunun önünde sevgiliyle karşılaştık... bir anda diğer arkadaşları satarak onunla mustafa amcaya doğru gittiğimizi farkettim :) mustafa amca tünele doğru giderken sağda kalan aradan geçince hemen oradaki aralıkta bi çay ocağı... her ders çıkışı mutlaka uğradığımız, (uğrama sebebimiz tamamen en taze çayı onun demliyor olması) kafa dinlediğimiz yerdi orası... ve sonra kocamla birbirimizi ilk orada tanımamız, ondan bir yıl sonra da orada evlilik teklifi almam mustafa amcanın çay ocağını benim için özel yaptı... bi karar verdik sonra her yıl 14 eylül de orada olacaktık... geçen yıl da gittik ve bu yılda adeti bozmayalım dedik...
gittik gitmesine de, aman allahım o ne kalabalık, o ne hengame ? herkes bir tabure boşalsın diye ayakta bekliyor... sanki bağdat caddesinde bir cafe, ya da etilerde bir yer gibi... rezalet ! alt tarafı sıradan bir çay ocağı, alt tarafı sadece çay demleyen bir çay ocağı, tabureleride son derece rahatsız üstelik... bok mu var da, benim mustafa amcamın mekanını lucca ya çevirdiniz, popüler bir mekan haline getirdiniz? popüler olacak neyi var ki? ıhlamur bile yok lan orada. bırakın öğrencilere orayı gidip adam gibi çay içebilsinler, mini şortlu, mini elbiseli burjuva tipler... gidin az ötede starbucks var, midpoint var ne bilim gloria jeans var... ama mustafa jeans'i bari bakir bırakın lan... oranında ırzına geçmeye ne gerek var... benim için özel bi yeri olduğu için sadece senede 1 kere gittiğim bir mekan orası... lanet olsun cehennem moda olsa oraya da gitmek için sıraya girersiniz... !

Hiç yorum yok: