17 Ekim 2011 Pazartesi

merhaba 50. izleyici

wuhuuuuuuu ... 5o izleyiciye nihayet ulaştığımız bu gün kendisi belkide durumdan habersiz... köşeyi dönünce karşısına çıkan, aslında karşılaşmak isteyeceği son insanla karşılaşmış olmanın verdiği ne sevinç ne de hüzün duygularını yaşayabilen o anlamsız ve yarı sırıtan ifadeyle mecburen "merhaba" demek zorunda kalan kişinin edasıyla, çık ortaya ve bize bir merhaba de ! çünkü sana belkide ummadığın ve seni delicesine mutlu etmeyecek, ama gönlümüzden kopan bir hediyemiz var :) bundan günler önce demiştim ki ; 50 izleyicime bu bloğun amacına uygun bir hediye vermek istiyorum... biliyorum benim vereceğim hediye işte o yukarıdaki hislerin benzerini yaşatacak ona, çünkü, hiçbir yer de bulamayacağı türden bişey değil bu, ama dedim ya blogun amacına uygun en azından... şimdi bu 50 izleyici, yani adınıda zikretmek gerekirse HUYSUZ KUZU , yandaki film etiketinden istediğin 6 adet filmi seçiyorsun ve ben sana bunları bir divx haline getirip adresine yolluyorum... verdiğimiz sözü tutuyoruz böylelikle :) benimle bu yazının altına yorum yazarak irtibata geçebilirsin... şimdilik sana kocaman bir HOŞGELDİN

2 yorum:

HuysuzKuzu dedi ki...

:)) piyangoda amorti bile kazanamayan bir insan olarak ne kadarr mutlu oldum anlatamam :)))) adımı ve adresimi burada ifşa etmesem de sana bir mail atsam daha iyi sanki :) oley oley oleyyy şimdiden teşekkürlerrr :P

watashi wa sinem dedi ki...

simonburada@gmail.com

mailini, seçtiğin filmlerle beraber bekliyorum... şansın hep açık olsun :)